متجاوز سریالی به دختران کیست؟ روایت‌های وحشتناک از تجاوزهایی که در توئیتر ترند شد

آزار شیطانی گروهی از دختران در فضای توئیتری ترند شد و دختران آزاردیده فاش کردند که با رفتن به خانه ک-الف به آنها مشروبات الکلی آغشته به مواد بیهوش کننده خورانده شده، سپس برهنه و مورد تجاوز قرار گرفته، به هوش آمده بودند.

متجاوز سریالی به دختران کیست؟ روایت‌های وحشتناک از تجاوزهایی که در توئیتر ترند شد

امروز جمعه 31 مردادماه 99 اسم یک پسر در توئیت ترند شد گروهی دختر که خود را دانشجو در تهران معرفی کرده بودند شروع به افشا گری کردند و ک- الف را به فریب و تجاوز محکوم کردند.

هر دختری سرنوشتی را فاش کرد که با رفتن به خانه ک- الف به او مشروبات الکلی آغشته به موادهای بی هوش کننده خورانده شده است سپس برهنه و درحالیکه مورد تجاوز قرار گرفته بودند به هوش آمده اند.

برخی نیز نوشته بودند که به اصرارهای این پسر جوان گوش نداده اند و به خانه اش نرفته اند و حالا می بینند دانشجوهای دیگر فریب خورده اند و از اینکه خودشان به دام ک-الف نیفتاده اند راضی اند.

عجیب اینکه برخی پسران که خود را دوست ک-الف نامیده اند ادعا داشته اند این پسر دانشجو از اقدامات شیطانی و تجاوز به دختران با روش های مختلف نزد آنها حرف زده است.

یکی از دختران نوشته که وقتی اصرارهای ک- الف را به رفتنش خانه شان نپذیرفته پیشنهاد صبحانه املت گرفته و نهایتاً عنوان داشته از پسران قد کوتاه خوشش نمی‌آید تا توانسته از زیر فشارهای ک- الف خلاص شود.

دیگری نوشته که پیشنهاد داده در کافه همدیگر را ببینند که ک-الف عنوان داشته 5 سالی می شود به کافه نمی رود چون کافه نشینی فرهنگ کمونیستی است و بعد به خانه او رفته و با خوردن مشروبات الکلی در دام متجاوز افتاده است.

این دختران در اقدامی همزمان عنوان داشته اند متجاوز سریالی تهران الان چرا باید آزادانه در دانشگاه ---- راست راست بچرخد به کارهایش ادامه دهد و آنها ناراحتی روحی و روانی داشته باشند.

رسانه ای شدن این ماجرای عجیب

«کاش من تنها بودم. اگر فقط به من تجاوز کرده بودی، حرفی نمی‌زدم و به تراپی ادامه می‌دادم اما الان می‌بینم به تن خیلی‌ها دست‌درازی کردی با سناریوهای مشابه. تو واقعاً برای جامعه خطرناکی. امیدوارم حیات اجتماعی‌ت مختل بشه همونطور که زندگی این همه آدمو به نابودی کشوندی.»

این یک روایت از ده‌ها و صدها روایت تجاوز فردی به نام ک-الف است که به نظر می‌رسد بر اساس آنچه در فضای مجازی منتشر شده است با داستانی مشابه ده‌ها دختر را به خانه خود کشانده و...

نوشتن آنچه این فرد سر دختران این سرزمین و دانشجویان دانشگاه تهران آورده {بر اساس آنچه فضای توییتر را پر کرده است}، عرق سرد شرم بر پیشانی می‌نشاند. کاش برای آنکه رنج خبرنگار کم شود، مسئولان و مدیران دانشگاه تهران و فرماندهان پلیس و دادستان و قاضی‌ها خودشان به توییتر سر بزنند و ک- الف را دنبال کنند؛ هشتگی که تا عصر روز جمعه تعداد توییت‌های آن از ۵۵۰۰ فراتر رفته و هر لحظه بر آن افزوده می‌شود. بعد از خواندن توییت‌ ها هم کاش همه از خودمان بپرسیم آیا خواب می‌بینیم و همه این فاجعه‌ها زیر گوش ما رخ داده است؟

داستان آشنا و تکراری است. فرد دیگری توییت کرده است: «یکی از دانشجویان قدیمی دانشگاه تهران با پرسه‌زنی و چشم‌چرانی در فضای داخلی دانشگاه می‌چرخد و با چرب‌زبانی دانشجویان دختر جوان را به خانه خود دعوت می‌کند. مقاومت بی‌فایده است و پسر ریزاندام سرانجام به خواسته خود می‌رسد. رفتن به خانه همان و باز شدن در کمد پر از نوشیدنی‌های الکلی همان. بعد نوبت به نوشیدن می‌رسد و دختر از همه جا بی‌خبر وقتی به هوش می‌آید، می‌بیند کار از کار گذشته و برهنه روی تخت افتاده است...»

پشت پرده توئیت‌های تازه ترند شده توئیتر

این چکیده بیشتر روایت‌هایی است که قربانیان ک- الف در توییتر نوشته‌اند. هر چند برخی هم در سفر تفریحی یا علمی به برخی شهرها و جزیره‌ها در دام ک- الف افتاده و قربانی تجاوز شده‌اند. برخی هم خوشبختانه توانسته‌اند از دام او بگریزند که این را شاید مدیون جثه کوچک متجاوز سریالی و آمادگی بدنی خود بوده باشند. در هر حال، توصیف آنچه رخ داده از توان قلم خارج است و خیلی‌ها را یاد فیلم‌های هالیوودی با موضوع متجاوزان سریالی می‌اندازد.

بر اساس آنچه کاربران در توییت‌های بی‌شمار خود نوشته‌اند چهره‌ای که ک- الف در تمام این سال‌ها از خود ساخته هم بی‌تردید در پیش بردن جنایت‌ها و نقشه‌ها بی‌تأثیر نبوده است. راه انداختن و مدیریت کردن یک کتابفروشی در راسته خیابان انقلاب و اطراف، پرسه زدن با چهره هنری در تمام مسیرهای منتهی به دانشگاه تهران، عکس انداختن با برخی مسئولان شهری و دعوت کردن آنها به کتابفروشی و برخی شگردهای دیگر که خلافکاران سریالی آنها را بسیار خوب بلدند و برای شکار طعمه استفاده می‌کنند.

تجاوز به دخترهای دانشجوی تهرانی

حالا که آمار ترند‌ ک- الف در همین چند دقیقه افزایش یافته و به ۵۹۰۰ رسیده، این نکته را هم گوشزد کنیم که ظاهراً برخی مسئولان دانشگاه تهران در حال پیگیری ماجرا هستند و قول داده‌اند از قربانیان حمایت کنند. مدیر یکی از گروه‌های پردیس هنرهای زیبا شماره تماس خود را در دسترس شاکیان این پرونده قرار داده و از آنها خواسته حتی بدون ذکر نام تماس بگیرند و داستان خود را بازگو کنند تا دانشگاه بتواند در محاکم قضایی پیگیر پرونده باشد.

هر چند صفحه این فرد در اینستاگرام قفل است و نمی‌توان محتوای آن را دید اما در کمتر از ۲۴ ساعت پس از آغاز افشاگری‌ها، صدها نفر از دنبال‌کنندگان و دنبال‌شوندگان او را از فهرست خود حذف کرده‌اند. کسی که تا روز پنجشنبه بیش از ۲۰۰۰ دنبال‌کننده در اینستاگرام داشت، عصر پنجشنبه آمارش به ۱۵۷۰ فالوئر رسید و همچنان در حال سقوط است.

شاید امروز وقت سرزنش کردن دخترانی نباشد که جوانی و عصمت خود را تباه‌شده می‌بینند. می‌توان نشست و تا ابد دختران را به خاطر فریب خوردن و رفتن به خانه یک فرد ناشناس ملامت کرد اما بهتر است پیگیری این بخش پرونده کاف الف به زمانی موکول شود که او در چنگال قانون گرفتار آمده و اگر اتهام‌هایش ثابت شود، به سزای اعمالش رسیده است.

منبع: همشهری‌آنلاین

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 55
  • بی نام
    0

    چرااسم وفامیل این فردنمیگن فقط حروف اول اسم وفامیلش میگن

    نظرات شما -
    • یک ایرانی
      0

      شاید چون حیفشان می آید این دو واژه زیبا را در مورد این شخص به کار ببرند هر چند البته ب ز را که دیگر همه می دانند بابک زنجانیست و این را هم همه فهمیدند کیوان امامی ست.

  • کاربر ناشناس
    0

    هر دختری دعوت نا محرم بپذیر ه و بره خونه یه نا محرم همچین سر نوشتی در انتظارشه البته پسره هم باید ادب بشه تا درس عبرتی برای بقیه جوان ها بشه

    نظرات شما -
    • .
      0

      دخترها باید یکم باهوشتر باشن وهمچین دعوت ها را نپذیرن و انقد سریع اعتماد نکنن والبته این شیطان صفت بی نانوس را باید هرچه سریع تر دستگیر کنن و به حتما به اعدام محکوم بشه تا درس عبرتی بشه برا بقیه که تو مملکت اسلامی همچین غلطی نکنن.

    • سعید
      0

      کاملادرسته، دختری که میره خونه یک مردیا پسرنامحرم دختربی بند وباری هست وبایدانتظارازاین بدترهم داشته باشه هیچ جای دلسوزی نداره اما پلیس ونیروهای اطلاعاتی هم بایدسریعتراین پسره ی جرثومه فساد را شناسایی ودستگیرکنند.

    • فلانی
      0

      آقایون داداشا زدین به هدف.دختری که حیا داشته باشه به خودش میگه من تنها خونه یه پسر غریبه میخوام چه غلطی بکنم؟اما کسی که حیا سرش نمیشه و تنش میخاره باعث میشه یه همچین بلاهایی سرش بیاد.اصلا اگه دختر پوشش خودشو حفظ کنه پسر به خاطر چیش باید بهش نزدیک بشه؟وقتی میخواد بره بیرون اصطلاحا به خودش میرسه،زیبایی هاشو میخواد به کی نشون بده؟کدوم آدم عاقلی یه کیلو طلا رو میبره تو خیابون به ملت پوز میده؟پس حتما یه چیزیش هست که اینطوری رفتار میکنه.انگار اگه یه نمایشگاه سیار راه بندازه نگاه هز نامحرمی رو به خودش جذب کنه زودتر خواستگار میاد و از خطر نرشیدگی نجات میدا میکنه.والا.

  • علی
    0

    شما کی از این مسخره بازی هایی همچون الف ب پ ر ل ن س ش دست بر میدارید دیگه بسه

  • ع
    0

    دختری که به خانه نامحرم می‌ره دنبال اینه

  • کاربر ناشناس
    0

    دختری راضی می شود مشروبات الکلی مصرف کند باید همچنین سرش بیاید امروز دختر پاک و سالم خیلی کم است مگر اینکه نان حلال خورده باشد لقمه حرام کار خودش را انجام می دهد

  • کاربر ناشناس
    0

    ایشان درست می گوید تا کی الف را ب س خیلی مسخره هستید بس کنید بابا

  • ناشناس
    0

    این دختران خودشان به این امر راضی بودند در غیر اینصورت به چنین دوستی هایی تن نمیدادند

  • انصاف
    0

    دخترسالم چرابایدبه خانه یک پسرجوانی بره که نمیشناسه؟بعضی ازدختران هم این روزادنبال اینن که چطوری به آرزوشون برسن،این پسرهم بایددوشقه بشه ازوسط

  • bahar
    0

    دختر اگر سالم باشه به پيشنهاد يه پسر كه نميره خونش چه ميدونه چه اتفاقاتي قراره بيفته با اون پسر كاري نداريم يه دختر خانم سالم كه به راحتي طرح دوستي نمي ريزه حالا شده تجربه بد چيزي نيست همه ما روزي اشتباه كرديم سعي كنند ديگه اين اتفاق نيفته شما مادران آينده هستيد

  • ایرانی
    0

    دختری که لب به نجسی میزنه لابد پی چیزای دیگه رو هم به تنش مالیده! یه وقت یه دختر رو از توی خیابون میدزدن میبرن بهش تجاوز میکنن اون خیلی دل آدم رو به درد میاره اما دختری که پا میشه میره خونه یه نره خر نامحرم مشروب میخوره مظلوم نمایی نباید بکنه

  • محمد
    0

    واقعا عقل ندارند ادعای فهم و شعور هم دارند چرا این همه گول می‌خورید رفتار نابهنجار تاوان دارد برای هر دو طرف ولی برای مونث خیلی زشت و زننده هست حالا اون آقا بیماره تو چرا با پای خودت رفتی اونجا چکار کنی

  • محمد
    0

    دختری که میره خونه ی یه پسر غریبه، بعد مشروب هم میخوره، میشه بگید برا چی میره؟!! نکنه میخوان با هم دعا بخونن!!، خب حقشه، تا اون باشه هر جایی نره البته که پسر هم باید به اشد مجازات برسه

    نظرات شما -
    • علی
      0

      قطعا برای دعا خوندن نمیره ولی واسه اینم نمیره که بهش تجاوز بشه التماس تفکر

  • شهریار
    0

    امروزه صحبت کردن دخترها با پسرها یک ایده تجددگرایانه است بویژه باهم به کافی شاپ رفتن و به خونه هم رفتن وبا هم یک ته استکان زدن و نهایتآ باهم شدنهاست که اینگونه همه چیز به یغما میرودوغزل خداحافظی مخوانند.اگرایمان داشته باشندوحلال وحرام بدانند عمرآ چنین چیزی اتفاق نمی افتاد.

  • یک ایرانی
    0

    پیش از هر چیز باید بگویم حیف از نام زیبای کیوان! دوم اینکه اصلا قصد سرزنش این دخترها را ندارم چرا که ادمیست به هر حال و نمی دانیم چگونه از انها دلبری شده که به او اعتماد کردند تنها در شگفتم که چگونه با این اوضاع جامعه که روزانه این همه اخبار دختر ربایی، تجاوز و این چیزها گفته و شنیده میشود باز بدون شناخت تا این حد اعتماد می کنند که خود را در چنین موقعیت خطرناکی قرار می دهند؟!!

  • شقایق
    0

    چرا دخترها به این فرد اعتماد کردند و به خونه اش رفته اند؟الآن از کجا متوجه شدند قربانی های دیگری هم وجود دارد؟ نمی‌شود به سرعت قضاوت کرد. شاید صحنه سازی عده ای برای بی آبرو کردن یک نفر باشد!

  • فردوسی پور
    0

    یاد «سعید امامی»افتادم!!!! چه میکنه این پسوند امام!!!!

  • علی 671
    0

    دختر اگر سر سفره پدر ومادر درست نشسته باشد. جشم وگوشش به خودش وخانواده وآبروی خانواده‌اش است. اینگونه دختران که قدم در چنین جایی ومشروب باید به این بلا گرفتار بی حیثیت شوند. می‌خواستند نروند. غرور آفت است که گرفتارش شدند. بایدصدمه اش را بخورند. بدبخت مردی که با این دختران ندانسته ازدواج می کنند.

  • یا حسین (ع)
    0

    البته که چنین فرد فاسد و جنایتکاری باید دستگیر بشه و به سزای عملش برسه اما دختران ما چرا انقدر باید راحت با پیشنهاد یه مرد نامحرم هر چقدر هم اصرار کنه راه بیفتن برن خونش!؟؟ درضمن اول گزارش اسمشو نوشته:کیوان امام

  • محمد حسین علیان
    0

    باسلام جای سرزنش نیست ولی جا دارد عبرت بگیریم انسان هستیم ؟ مسلمانیم ؟ ویا هر دینی داریم ایا به اصولی پایبند هستیم ؟ یا هری هری مذهبیم ؟ وقتی من به هر دلیلی با وجود این همه اطلاع رسانی باز تصمیم میگیرم با شخصی که در خیابان اشنا شده ام به دور از چشم خانواده وبدون مشورت با پیشکسوتان خود با گمان این که بزرگ شده ام چون تحصیلات دارم یا ندارم با ان شخص ولگرد به ظاهر موجه در مکانی خلوت مشروبات الکلی و .... مصرف کنم در ان مکان ایا با روسری و مانتو نشسته ام یا خودم با اختیار انها را کنار گذاشته ام و در ادامه این خود من هستم که با خواسته ی خودم جهت لذت خودم را گرفتار نموده ام ولی در پایان معتقدم میبایست گناه کار مجازات گردد و در خانواده امزشهای لازم ومحیط مناسب را برای دخترانمان فراهم نماییم

  • دلسوز
    0

    دختری که آنهم دانشجو دعوت مرد غریبه را می پذیرد وبا او مشروب می خورد سرنوشتی بهتر از این در انتظارش نیست بیچاره پدر که با هزار مکافات پول فرزند دانشجو یش را تهیه می کند گمان می کند فرزندش با سواد است قول نمی خورد چنین دخترانی اگر این شیاد هم نبود جای دیگری گیر می افتادند

  • اشنا
    0

    مشگل از امامی نیست مشگل از دختران حرام لقمه وماهوار ه بین است پدر بی غیرت با اوردنماهواره وگوشی زمینه را فراهم کزدند

    نظرات شما -
    • علی
      0

      مشکل از امامی نیست!! مشکل از نرهایی هست که خودشون رو مرد نشون میدن و بدتر از اون اینه که یه عده هم میان از همین عوضیا دفاع میکنن

  • نا شناس
    0

    چندین کیوان امام اینجا میخونن.همه دخترا رو محکوم کردن.رفتن خونش که رفتن.باید بی هوششون کنه؟رابطه دو طرفه هست اگر یکی به زور و بی هوشی رابطه برقرار کرد میشه تجاوز.بعدشم وقتی پسرهای اخمو و مردسالاری مثل شما مخاطبین اینجا نمیتونن دل دختری رو بدست بیارن همچین دغلکاری میاد و با چرب زبونی دلشون رو میبره.دخترای امروز مثل قبل نیستند که به بند بکشیدشون. همراهشون باشید نه سرورشون اونوقت میبینید همراه اند باهاتون.

  • عبدالله
    0

    وقتی اسلام میگه رعایت محرم و نامحرمی را بکنید، وقتی میگه حجاب را رعایت کنید، وقتی میگه صحبت بانامحرم جز در مواقع ضرورت حرامه وقتی میگه مشروبات الکلی نجس و حرامه ... برای همینه طرف بانامحرم لاس زده خونه یارو رفته مشروبم خورده، شیطانم این وسط بیکار ننشسته که البته پسره هم باید اعدام بشه به نظرم یه سوال: بین قربانیان این شیطان صفت یک خانم چادری اصیل و مومنه هم هست؟ وقتی این دخترا با اون وضع بدحجابشون مشغول لاس زدن با این پسره بودن و پیش رفقاشون پز میدادن که مخ فلانی رو زدن و حال میکردن و قهقهه سر میدادن اون موقع اگه کسی بهشون تذکر میداد بهش میگفتن: امّل، به خودمون مربوطه، تو برو به اختلاسا برس و ‌... اون موقع شیطان صفت نبود اون موقع پسر چرب زبان روشنفکر هنری بود.... واااای خدایا عاقبت همه ما رو ختم بخیر کن چه پدرومادرهای روستایی و زحمتکشی که باهزار زحمت و امیدوآرزو دخترشونو میفرستن دانشگاه شهر غریب و نمیدونن که دخترشون داره چه کثافتکاریایی که نمیکنه جالبه که دختره هم فکر میکنه پدرومادرش قدیمی و بیسوادن و ... و من دارم آیندمو میسازم و ...

    نظرات شما -
    • سین پ
      0

      خدا نسل شما رو از روی زمین بر داره... شما هیچ فرقی با اون متجاوز ندارید ... هیچ کسی لایق تجاوز نیست... حتی اگه عریان باشه... شما خود شیطانید... و اگر تو موقعیت مشابه با اون موجود قرار بگیرید راه اونو پیش میگیرید... خدا نسلتون رو منقرض کنه متجاوزای بی همه چیز

    • حسین
      0

      هیچ کاری تجاوز رو توجیه نمی کنه, خیلی بد قضاوت می کنین,

    • علی
      0

      جالبه راجب حجاب گفتی ولی راجب این نگفتی که یه پسر چقدر میتونه پست باشه که این همه‌تجاوز رو انجام بده و این همه دختر از ترس حرف ادمایی مثل شما که با مغز فندقیتون میشینین قضاوت میکنین این موضوع رو تا الان نگفتن و شکایت نکردن

    • تارا
      0

      متاسفم براتون که همه این بی ریشگیها رو به روستاییها ربط می دین یه کم حوالی خودت نگاه کنی میبینی چ خبره .. خیلی از اون خانمهای با چادری که شما ازش حرف میزنید بی ابروها تر از همون روستاییهاست

  • مینا
    0

    تجاوز در دانشگاه،اینجور آدمها تو دانشگاه چکار می کنند که دخترهای مردم گول زدند. حالا بجز دانشگاه مثل اینکه مملکت اسلامی مد شده قرص خواب آوری در آب و چای .... بریزند بانانوس خود و دختر غریبه تجاوز کنند آیا نظام فکری برای تجاوز کرده یا فوری می باشه میفرسته خونه تا زندانهایشان آشغال نشه اینها همه برای اینه که ما قانون نداریم که آنرا بشه

  • مهدی
    0

    بگیرید اعدامش کنید حرومزاده را تا دیگه کسی ازاین غلطا نکنه

  • یا حسین مظلوم (ع)
    0

    ما ملت حسینی، خواهان اعدام سریع این شخص هستیم. هر چه سریعتر اعدامش کنید. در این روز های محرم خواندن چنین خبرهاي هولناکی واقعا جای بسی سرم دارد. شما رو به خون نا حق ریخته شده حسین (ع) قسم میدهم تا اعدام این فرد را در کمترین زمان ممکن انجام دهید. یا علی.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اعدام این افراد مثل پاک کردن صورت مسئله هست باید ریشه یابی بشه

    • در جواب ناشناس
      0

      هم ریشه یابی هم اعدام

  • مهدی
    0

    پلیس باید وارد شود و پرونده را تکمیل کند نه دانشگاه جون به منظر عمومی رسیده و عام شده است

  • یوسف طاهرزاده
    0

    چرا اسم آنها را نمیبرید الف ک یعنی چه ؟

    نظرات شما -
    • ییییییییییییییییییییییییییی
      0

      سرچ کن تو توعیتر الان ترنده خودت پیدا میکنی

  • ناشناس
    0

    متاسفانه وقتی قید وبندی در روابط نیست همچین اتفاقاتی باید بیفته کل شهر تهران پر شده از این ارتباطات که آخرش هم به رابطه جنسی میرسه تقصیر اصلی دخترانی هستند خیلی راحت وارد روابط می شوند چرا یه دختر باید به خانه یک پسر مجرد برود؟ در آن خانه نباید انتظار دعای کمیل داشت؟ قطعا اتفاقی خواهد افتاد! و البته حتما این پسر هم باید به سزای عملش برسه

  • فهيمه
    0

    به درك ،دختري كه پاميشه و ميره تو خونه يه پسر مجرد مشروب بخوره حقشه ،انگار مريم مقدس بودن كه الان براشون زور داره

    نظرات شما -
    • Frad
      0

      انسانی که واقعا انسان و جوانمرد باشه در حق کسی نامردی نمیکنه درسته اون دخترا با پای خودشون رفتن ولی از بیهوش کردنشون مشخصه که هیچکدوم قصد رابطه نداشتن مغزهای جامعه ی ما متاسفانه خرابه و فقط قضاوت بلدند خودشون مشتی آدمای ریاکار هستند که دم از انسانیت میزنند ولی تو رفتارشون اینجوری نیست. من از چه رندم و مست و نامه سیاه هزار شکر که یاران شهر بی گنهند مباش در پی آزار و هر چه خواهی کن که در شریعت ما غیر ازین گناهی نیست

    • حسین
      0

      واقعا متاسفم برای افکار شما, اگر شخصی بدون رضایت همسر با او رابطه برقرار کند باز هم به او تجاوز کرده, چرا باید اینجوری قضاوت کنین

    • علی
      0

      جالبه شما که دختری راجب هم نوع خودت اینطوری حرف میزنی آیا مشروب خوردن دلیل بر اینه که تجاوز مشکلی نداره مشکل جامعه ما افرادی مثل شماست که با حرفاتون و قضاوتهاتون باعث شدین تا دخترانی که در دام تجاوز میوفتند از ترس همین حرفها ساکت بشینن التماس تفکر

  • ع
    0

    دمش گرم دختر بی بندوباری حقش همینه

    نظرات شما -
    • علی
      0

      بنظرم فیلم مغزهای کوچک زنگ زده رو حتما ببین واسه امثال تو ساختنش

    • توکلی
      0

      خدا نسیبت اطرافیانت کنه،شما یه همچین تجربه ای رو لازم داری

  • ایرانی
    0

    این دخترها همونهایی هستن که در مرحله انتخاب همسر هم همه پسران پاک و بی آلایش رو رد میکنند و عاشق پسرهای لش و عوضی هستند.

  • محسن
    0

    قال رسول اللَّه صلی الله علیه و آله و سلم: لا یخْلُوَنَّ رَجُلٌ بِامْرَأَةٍ، فَانَّ ثالِثَهُما شَیطانٌ[1]. رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم می فرماید: هیچ مردی با زنی خلوت نکند که سومین آنها شیطان است.

  • تی‌تی
    0

    الان دیگه ندرتا کسی از ترس آبرو بیخیال شکایت میشه. چطور این تعداد عجیب از دخترایی که مورد آزار قرار گرفتن تا حالا سکوت کردن؟ اگه ترس از برملا شدن مشروب خوری و خونه پسر رفتن و آبرو داشتن که الان یهو با یه توییت متحول نمیشدن! به هرحال من نه اون دخترا رو قضاوت میکنم نه منکر وجود همچین مردایی در جامعه میشم. ولی جوگیر هم نشیم و ماجرا رو به مراجع مربوطه بسپاریم!

  • مهرداد سربندی
    0

    آنچه مسلم است ک، الف یا هر حروف دیگر حیوان است نه انسان و باید به اشد مجازات برسد. و اما بعد: اولا از آنجا که برای دختران قیافه و قد و بالا و تیپ پسرها از نان شب واجب تر است. یا این حیوان گثیف خیلی باید از قابلیت های ظاهری برخوردار باشد که لشکری از دختران را جذب خود کرده یا متاسفانه دختران فریب خورده یک اشکال اساسی به عنوان وجه اشتراک فریب پذیری دارند. که باید از طرف صاجب نظران مورد ارزیابی قرار بگیرد . دوما همه دختران فریب خورده با خوردن مشروب از خود بی خود شده اند. ننگ از این بالاتر که در جامعه ما این همه دختر مشروب خور وجود دارد. اینکه برای دختران ما مشروب خوردن مثل خوردن آب است. ننگی به مراتب بزرگتر از ننگ وجود حیوانات کثیف در قالب ک ، الف یا هر کوفت و زهرمار دیگر است. سوما اینکه برای دختران ما رفتن به خانه خالی مثل رفتن به بازار شده ننگ دیگری است. چهارم ، قبح مشروب خوری، قبح خانه خالی رفتن ، قبح تمایل داشتن به فراهم نمودن شرایط فساد در میان نسلی شکسته شده که هنوز سال 1400 را ندیده اند. اگر این نسل همین امروز دارای فرزند شوند و هیچ قبحی را به فرزند خود انتقال ندهند. نسلی مه در سال 1430 زندگی خواهد کرد . به قوم لوط شبیه تر است تا ایرانی مسلمان. بی شک برای حل مشکلات اخلاقی 1430 باید از مروز کاری کرد و جلوی این آب لجن آلود را از امروز بست.

  • شقایق
    0

    در همه جای دنیا هیچگاه قربانی مورد قضاوت قرار نمیگیره و دلیلی که این حیوان تونسته تا اینجا پیش بره همینه همین کامنتا یی که هنوز در سال 1399 جایگاه زن را نمیفهمند مسئولیت همیچین اتفاقایی را به گردن شما هم هست کسایی که بیشتر از فکر اهمیت وارزش یک انسان براشون ابرو مهمه توی این اتفاقات مسئول هستند.

  • محمد
    0

    از کسی توقع پایبند به اسلام موندن رو ندارم چون اجبار و بسته بودن جامعه هدفی جز ایجاد تنفر به اعتقاد مردم نداره و نداشته و آقایون مسئول رو خوب به هدفشون رسونده . اما مهم اینه که الان به اینکه دخترها اشتباه کردن یا نه نپردازیم این نه وظیفه ماست نه انسانیه امثال این متجاوز با شناختن جامعه ما دارن سواری میگیرن خیلی سادس این حیوون باید مجازات شه و به دخترا نباید هیییییچ فشاری وارد شه وگرنه نفر بعدی ک بهش تجاوز میشه خواهر و مادر خود اوناییه که این روند رو استپ نکردن و از دست رفتن آبرو رو همچنان فاجعه جلوه دادن.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها