اسرائیل: تل‌آویو تا چند هفته آینده با یک کشور عربی دیگر روابط دیپلماتیک برقرار خواهد کرد

مدیر کل وزارت امور خارجه اسرائیل اعلام کرد که تل‌آویو احتمالا تا چند هفته دیگر با یک کشور عربی دیگر نیز روابط دیپلماتیک برقرار خواهد کرد.

اسرائیل: تل‌آویو تا چند هفته آینده با یک کشور عربی دیگر روابط دیپلماتیک برقرار خواهد کرد

رژیم صهیونیستی از عادی‌سازی روابط با یک کشور عربی دیگر تا چند هفته آینده خبر داد.

مدیر کل وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تل‌آویو احتمالا تا چند هفته دیگر با یک کشور عربی دیگر نیز روابط دیپلماتیک برقرار خواهد کرد.

«الون اوشفیز» در اولین مصاحبه خود با رادیو عبری زبان "کان" پس از انتصاب به عنوان مدیر کل وزارت خارجه رژیم صهیونیستی گفت توافق با امارات چندان کم اهمیت‌تر از معاهده صلح با مصر و اردن نیست.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص مذاکره با دیگر کشورهای عربی برای عادی‌سازی روابط تاکید کرد لیستی از برخی کشورهای مهم و محوری در منطقه وجود دارد که فعلا نباید اسامی آن‌ها فاش شود.

پیش از این رسانه‌ها از بحرین به عنوان دومین کشور عربی یاد کردند که با رژیم صهیونیستی رابطه برقرار می‌کند.

توافق امارات و رژیم صهیونیستی برای عادی سازی روابط با موجی از محکومیت در بین کشورهای اسلامی همراه بوده و همه گروههای فلسطینی ضمن محکوم کردن این اقدام امارات آن را خیانت به آرمان ملت فلسطین ارزیابی کردند.

منبع: تسنیم

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • یوسف طاهرزاده
    0

    از این عربهای خصوصا عربهای حوزه خلیج فارس همه چیز بر میاد.خصوصا پاچه خواری.

  • عبدالمجیدسجادیان
    0

    این رفتار سیاسی ما باهمسایگان وآتش زدن کنسولگری عربستان بهترازاین نتیجه نمیدهد.

  • عباسی
    0

    نفرین به هر چی جنگه . نفرین به اسراییل ، آمریکا و داعش و روسیه و چین و همه . آخه بابا خدای همه ما یکیه . چرا باید به بهانه یهود و اسلام و شیعه و سنی انسانهای بی گناه کشته بشن و سرزمینهای مردم گرفته بشه . آخه اون بچه بی گناه که توی یمن و سوریه و فلسطین و افغانستان کشته میشه چه میدونه دین چیه ؟ به امید روزی که زیر پرچم یکتا پرستی هیچ انسان بی گناهی نشه .

    نظرات شما -
    • هادی
      0

      همین تفکری که همه زیر یه پرچم باشن آدما رو به کشتن داده. همین پرچم چه آدم ها که نکشته.

  • شهروند۱
    0

    این نتیجه اعمال مسئولین کشور خودمان است .بی تدبیری ، دشمن تراشی ، حمله به سفارتخانه ها و ... مطمئن باشید اکثر کشور عربی طی یک سال آینده با اسراییل روابط دوستانه برقرار میکنند ، و حتی به افغانستان ، پاکستان و عراق هم میرسد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها