در واکنش به مصاحبه سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان؛

میرسلیم تهدید به شکایت کرد

دفتر سید مصطفی میرسلیم نماینده تهران تاکید کرد که شکایت رییس کمیسیون عمران در مجلس دهم از میرسلیم بی‌مورد است و اعتراف نایب رییس وقت کمیسیون عمران در پرونده عیسی شریفی موجود است.

میرسلیم تهدید به شکایت کرد

دفتر سید مصطفی میرسلیم نماینده تهران در مجلس با انتشار جوابیه‌ای به مصاحبه سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان واکنش نشان داد.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

برای استحضار ملت عزیز ایران لازم دانستیم سکوت را بشکنیم و نکاتی را پیرامون نحوه رفتار هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان با مهندس میرسلیم شخصیت انقلابی و فساد ستیز که خود را خادم ملت می داند برسانیم.

-از آقای مهندس میرسلیم دعوت کتبی نشده بود برای حضور در جلسه و ارائۀ اسناد؛ صرفا آقای پاشایی دبیر هیئت شفاهی از ایشان خواست در جلسه حاضر شوند برای مبادلۀ نظر و مهندس میرسلیم در جلسه حاضر شد و توضیحاتی دادند از جمله این که شکایت آقای رضائی رئیس کمیسیون عمران بی مورد است زیرا تا کنون ذکر نامی از آقای رضایی نشد و اگر ایشان خودش احساس اتهام می کند به رفتار خودش برمی‌گردد.

-از مهندس میرسلیم خواستند که نسخه ای از اسنادی که به دادستانی داده ام را تقدیم ایشان کنم و ایشان هم قول دادند به دست اقای پاشایی برسانند و اساسا قراری نبود که در آن جلسه اسنادی را ارائه دهند.

-به اعضای محترم هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان گفتند که برای دستیابی به اعترافات نائب رئیس وقت کمیسیون عمران دربارۀ دریافت ۶۵ میلیارد تومان باید از دادستانی استعلام کنند و این موضوع بخشی از پروندۀ آقای عیسی شریفی و هولدینگ یاس است که در دوران شهرداری آقای قالیباف تأسیس شده است.

-خبر منتشر شده در خانۀ ملت ناقص و جهت دار است و امیدواریم هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان برای حفظ آبروی خود و رعایت انصاف آن را اصلاح کنند و الا مهندس میرسلیم ناگزیر می شوند از طرز کار آن هیئت به کمیسیون اصل نود شکایت کنند.

_ در پایان مهندس میرسلیم به عنوان فردی متخصص و مشرف به امور سازمانی و ساختاری نظام مقدس جمهوری اسلامی از گذشته تاکنون همواره تلاش کردند تا خدمت صادقانه داشته باشند به کشور و نظام؛ مهندس میرسلیم نسبت به اینکه عده ای در تلاشند تا مساله ۶۵ میلیارد رشوه را بحثی شخصی تلقی کنند را محکوم و قطعا برای خشکاندن ریشه فساد تا پای جان ایستاده‌اند و اعلام می دارند ملت عزیز و قهرمان ایران اسلامی در هر نقطه ای از کشور که فسادی مشاهده کردند به همراه مستندات به اطلاع ایشان برسانند تا در مسیر درست رسیدگی قرار گیرد.

والسلام علیکم و رحمت الله

دفتر مهندس سید مصطفی میرسلیم

منبع: ایلنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • میراث
    0

    آقای میر سلیم.... شمارا مثل.. آقای فتاح.... مجبور به عذر خواهی خواهند کرد ...چون دم ودود خیلی ها را دیده اند

    نظرات شما -
    • سجاد
      0

      در این شرایط وقت تسویه حساب های شخصی نیست .مشکل کشور رو غارت گرفته و دولت روحانی هر روز داره اون رو بیشتر میکنه

  • کاربر ناشناس
    0

    جناب دفتر دار اگر مدرکی بود واوهم ایستاده تا پای جان چرا هی می گوید اگر مجبور شوم اگر چیزی هست از راه قانون برو جلو جنجال چرا ،دوران ائتلاف نمیدانست چه خبره،گیرم اقای میر سلیم اصلا خود اقای قالی باف را زد ،چیزی از اصول گرایی باقی میماند چقدر عامیانه رفتار میکند ،من شخصا فکر میکنم تحت تاثیر القاعات امثال دفتر دارهایی مثل شماست،یا خیلی ساده است یا خیلی جاطلب.....

  • محمد
    0

    آقای میر سلیم یا گیری کنید تا مشکلات رو حل کنید نه تفرقه افکنی . روحانی به اندازه کافی فساد ایجاد کرده .لطفا فکری به حال مملکت کنید . کاری کردند امارات نیز برای ما شیر شده امروز ببینید چکار کردند .

  • کاربر ناشناس
    0

    باور نمیکنم اقای میر سلیم برای مبارزه بافساد اینهمه به اب اتش میزند ایشان با اصحاب استخر فرح حشر نشر دارن پس چیزی نمیگن چرا واقعا چرا؟؟؟؟؟

  • حاتمی
    0

    جناب اقای مهندس میر سلیم از ان افرادی نیست که بخواهد بدون مستند موضوعی را مطرح وپیگیری نماید الله و اعلم

  • به تو چه
    0

    انتخابات ۹۶ بود که ملت فهمیدن یکی به اسم میرسلیم هم تو کشور وجود داره حالا چطور دور برداشته برا همه شاخ و شونه میکشه یه تنه میخواد کل مفسدینو خودش پیدا کنه

  • کاربر ناشناس
    0

    ایشون خیلی وزن سیاسی نداره، حداقل ما تا حالا ندیدم توی این چهل سال وزنه ای را بالا سر برده باشند فقط حرف وحرف و حرف اینه که مادر بزرگ ما بهتر بلده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها