نارضایتی پزشکان اورژانس ایذه از بی‌توجهی مسئولین بهداشت و درمان/حقوق ما را ندهند، دست از کار می‌کشیم

پزشکان عمومی اورژانس شهرستان ایذه، در پی عدم توجه و نادیده گرفته شدن آنها توسط مسئولان شبکه بهداشت و درمان، در نامه‌ای مراتب اعتراض و انتقاد خود را به فرماندار اعلام کردند.

نارضایتی پزشکان اورژانس ایذه از بی‌توجهی مسئولین بهداشت و درمان/حقوق ما را ندهند، دست از کار می‌کشیم

پزشکان اورژانس شهرستان ایذه، طی یک نامه مراتب اعتراض و انتقاد خود را نسبت به عدم همکاری شبکه بهداشت و درمان و همچنین بی‌توجه‌ای برخی از مدیران ایذه را به سمع و نظر فرماندار این شهرستان رساندند.

این پزشکان می‌گویند: ازآنجایی‌که حقوق‌های آن‌ها در 2 ماه اخیر پرداخت نشده است از ماه آینده، تمایل به ادامه همکاری با شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایذه را ندارند.

یکی از این پزشکان در تشریح این خبر اظهار کرد: با وجود اینکه با مشکلات زیادی دست‌وپنجه نرم می‌کنیم و انگیزه کاری خود را از دست داده‌ایم اما با این ‌حال در زمان بحران کرونا، در خط مقدم مبارزه بودیم و در مقابل مردم هیچ کوتاهی و قصوری نکرده‌ایم.

وی در پایان عنوان کرد: متأسفانه از آغاز امسال شرایط مالی و حقوقی ما بدتر شده است و در هر پرداخت حقوق، مبلغی از آن کسر می‌شود اما این در حالی است که دریافتی دیگر همکاران ما در شبکه بهداشت دیگر شهرستان‌های استان، به این شکل نبوده.

این اتفاق‌ها و برخوردها روحیه و انگیزه کاری را از همه ما گرفته است و ما مدیریت شبکه را عامل این اتفاق و برخوردها می‌دانیم.

منبع: ایلنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ۱
    0

    شبکه بهداشت و درمان خوزستان از قدیم به دزدی مشهور و معروف بودن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها