تاوان سنگین نخستین سرقت/ انگشتان دست سارق کابل برق قطع شد

چند روز قبل گزارش قطعی برق در محدوده شهرک اکباتان به شرکت برق گزارش شد. مأموران اداره برق زمانی که برای رفع نقص راهی محل مورد نظر شدند، با بدن نیمه جان مرد جوانی مواجه شدند که در کنار وی ابزار سرقت کابل برق دیده می‌شد.

تاوان سنگین نخستین سرقت/ انگشتان دست سارق کابل برق قطع شد

با پیدا شدن جسد مردی که برق آن را گرفته بود و در کنارش وسایل سرقت کابل وجود داشت، چیزهای مهمی برای کارشناسان افشا شد. در بررسی‌های اولیه مأموران برق مشخص شد که حدود 50 میلیون تومان کابل برق فشار قوی از پست برق به سرقت رفته است و مرد بی‌هوش، احتمالاً یکی از سارقان است. بدن نیمه جان مرد جوان از سوی امدادگران اورژانس به بیمارستان منتقل شد.


7 روز بی‌هوشی
با انتقال سارق به نام هرمز، پزشک معالج او اعلام کرد که به خاطر شدت برق گرفتگی احتمال زنده ماندن او بسیار کم است. با این حال هرمز در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شد و با گذشت 7 روز درمان، در نهایت از کما بیرون آمده و به زندگی برگشت.
گرچه مرد 40 ساله به زندگی برگشت اما به خاطر شدت برق گرفتگی و سوختگی شدید پزشکان مجبور به قطع 5 انگشت دست راست او شدند.
متهم پس از بهبودی به اداره آگاهی منتقل شد و در تحقیقات به سرقت کابل‌های برق با همدستی چند نفر از دوستانش اعتراف کرد. به دستور دادیار شعبه چهارم دادسرای ویژه سرقت، تحقیقات برای دستگیری همدستان متهم جوان ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها