مرد شکارچی دوستش را شکار کرد و فراری شد

مرد قاتل کمتر از 24 ساعت در شهرستان داراب به دست پلیس دستگیر شد.

مرد شکارچی دوستش را شکار کرد و فراری شد

سرهنگ "کاووس محمدی" ، گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از روستاهای شهرستان داراب، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از اعزام ماموران به صحنه درگیری مشخص شد 4 نفر جوان به دلیل نامشخص با یکدیگر درگیر و منجر به تیرخوردگی یک نفر و فوت وی شده است.

سرهنگ "محمدی" تصریح کرد: اقدامات فنی و تخصصی پلیس برای دستگیری قاتل که فراری شده بود آغاز شد و سرانجام در کمتر از 24 ساعت با اشراف اطلاعاتی، ماموران مخفیگاه متهم را شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی وی به همراه برادرش که در صحنه حضور داشته را دستگیر کردند.

ممانعت مقتول برای شکار پرندگان منجر به قتل وی شد
معاون اجتماعی پلیس فارس، خاطر نشان کرد: قاتل در بازجویی اولیه اقرار کرد که به همراه برادرم برای شکار پرندگان با اسلحه پیشرفته بادی ۵/۵ دوربین دار به آن روستا رفته بودیم که مقتول به همراه دوستش برای ممانعت از شکار به صورت لفظی با ما درگیر و من به دلیل کنترل نکردن خشم خود، به سمت وی تیراندازی و او را به قتل رساندم.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این خصوص سلاح به کار رفته در صحنه درگیری و دو قبضه اسلحه جنگی از نوع سوزنی و رولور و تعدادی مهمات مربوطه نیز کشف شد، گفت: قاتل به همراه برادرش به منظور سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضائی شدند.

منبع: رکنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • میلاد میرزایی
    0

    به نظر من شکار حیوانات کار اشتباه است چه برسد کسی بخواهد. بخواهد به خاطر ش نزاع. کند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها