زنان بت‌شکن در بحرین! / ویدئو

دو زن بحرینی در اعتراض به فروش مجسمه‌های مورد پرستش هندوها در فروشگاهی اقدام به شکستن مجسمه‌های موجود در قفسه‌های فروشگاه می‌نمایند.

زنان بت‌شکن در بحرین! / ویدئو

در پی انتشار کلیپی در شبکه های مجازی بحرین که در آن دو زن بحرینی (از اهل سنت) اقدام به شکستن مجسمه های مورد پرستش هندوها در فروشگاهی می کنند، دستگاه های امنیتی بحرین آنها را به اتهام تجاوز به آزادی عقیده بازداشت کرد.

در این کلیپ دو زن مشاهده می شوند که فروش نمادهای شرک آمیز (بت) خشمشان را برانگیخته و با بیان اینکه اینجا بحرین کشور حمد بن عیسی آل خلیفه (پادشاه بحرین) است و وی حتما با فروش بت مخالف است، اقدام به شکستن همه بت های موجود در قفسه های فروشگاه می نمایند.

در پی این رویداد خالد بن احمد آل خلیفه مشاور پادشاه بحرین و وزیر خارجه پیشین این کشور، در اظهاراتی در توییتر تجاوز به نمادهای دینی دیگران را یک رفتار ناپسند و به دور از اخلاق مردم بحرین دانست.

منبع: فرارو

24

حجم ویدیو: 11.22M | مدت زمان ویدیو: 00:01:17 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • بانو
    0

    مرحبا افرین

  • ع،ف
    0

    انها فروشنده مجسمه بوده اند نه بت پرست ،تفاوت است بین این دو.براساس این موضوع حق باامیربحرین است.مجسمه سازی حاصل زحمت وهنراست برای خلق زیبایی جهت امرارمعاش.انچه دین با ان مخالف است پرستش مجسمه یاهرچیز غیرازحق است که به ان اعتمادمیشود.بت تنهامجسمه نیست بلکه توسل به هرچیزی غیرازحق که ملکه ذهن شود میتواند بت باشد.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      دری وری نگو خودت منحرفی. برن مجسمه بسازن درقالب کلمات ومدح الهی نه بت پرستی تو خودت بت پرست مدرنی نکبت

  • ع،ف
    0

    لطفا دوباره مطلب روبخون.اگرمجسمه سازی بت پرستی باشه پس المانهای شهری ومجسمه های میادین هم همه بت هستند.یکطرفه گازنده مومن !!!!.مدح الهی هم به جای خودش.فتبارک الله احسن الخالقین.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      احکام دینو نمیدونی داستان نگو تو دین اسلام اصلامجسنه سازی حرام است حرام بدلیل اینکه فقط خالق خداس. وکسی که مجسمه میسازد ونمیتواند دراون روح وجان بدمد پس حرام است حالا میخواهی قبول کن یاعناد ولجبازی کن اصلا مهم نیست

    • ناشناس
      0

      پس حضرت محمد وابراهیم بت شکن هم نباید بتهای کعبه رو میشکوندن چون یک نوع از المان داخل کعبه بوده جمله عربی مینویسی مثلا مهرتایید باشه برای حرفهای پوچت. اینم جمله رو خود خدا برای خلق کردن انسان بخودش گفت الان منظورت از این جمله چیست مزخرف نگو لطفا

    • ع،ف
      0

      آیت‌الله خامنه‌ای: سؤال: ساخت عروسک و مجسمه و نقاشی و ترسیم چهره موجودات زنده اعم از گیاهان، حیوانات و انسان چه حکمی دارد؟ خرید و فروش و نگهداری و ارائه آنها در نمایشگاه چه حکمی دارد؟ جواب: ساخت مجسمه و نقاشى و ترسيم چهره موجودات ولو ذى‌روح اشکال ندارد. همچنين خريد و فروش و نگهدارى نقاشى و مجسمه جايز است و ارائه آنها در نمايشگاه هم اشکال ندارد./مشرق نیوز

    • ناشناس
      0

      ایت اله بهجت وسیستانی امام لنکرانی تبریزی وخویی ومکارم نوری همدانی وصافی گلپایگانی وگلپایگانی همه وهمه ساخت مجسمه حرام وجایز نمیباشد والسلام

  • ع،ف
    0

    شما اگربه چک بانکی هم که از طرف کسی صادرمیشوداعتماد بکنید به نوعی بت پرست هستید.اعتماد فقط به خدا است یعنی به نتیجه عمل خود.ولااعتمدو الله قولهو.

    نظرات شما -
    • ع،ف
      0

      ان مردمان به بتها دخیل میبستند وازانهاطلب حاجت وشفاعت میجستند بدون اینکه متکی به دسترنج وزحمت و حق خودشان باشندوانهاراپرستش میکردند.پیامبران فقط میخواستند انهارابیدارکنند.احسن الخالقین هم زبان تمثیل است برای خلق انسان.والگو برای ما وهرنوع خلاقیتی هم که درراستای هنر وافرینش باشد به نظربنده احسنت دارد.هرچندکه بالاترین خالق یکتاست.

  • ناشناس
    0

    ماشاءالله ماشاءالله ماشاءالله. خداوند حافظ تان باشد. به اینها میگن خدا پرست. خداوند کمک شان کند امین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها