بازداشت دو شرور مسلح در رودبار جنوب

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب از دستگیری دو نفر از اشرار مسلح که به سمت خودروی پلیس تیراندازی کرده بودند خبر داد.

بازداشت دو شرور مسلح در رودبار جنوب

حامد عمرانی در جمع خبرنگاران گفت: شامگاه گذشته پس از کسب گزارشی مبنی بر اینکه سوداگران مرگ قصد انتقال یک محموله مواد مخدر را از پهنای جغرافیایی استان کرمان را دارند، دستورات قضایی لازم جهت شناسایی و دستگیری اعضای این باند صادر شد.

وی افزود: بلافاصله ماموران انتظامی شهرستان رودبار جنوب اقدام به برپایی ایست و بازرسی در یکی از محورهای مواصلاتی استان سیستان و بلوچستان به جنوب کرمان (منطقه جازموریان) کردند که به محض ورود خودروی اشرار مسلح به ایست بازرسی اقدام به تیراندازی به سمت خودروی پلیس می کنند و از محل متواری می شوند.

این مقام قضایی گفت: در ادامه ماموران انتظامی رودبار جنوب طی یک سری اقدامات پلیسی محل اختفای خودروی اشرار مسلح را در یکی از روستای های این شهرستان شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه و با حفظ رعایت مسائل امنیتی دو نفر از اشرار مسلح را که در یک خانه مسکونی مخفی شده بودند را بازداشت می کنند.

دادستان رودبار جنوب بیان کرد: در این عملیات یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف به همراه مقادیری فشنگ و ۱۳۷کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از متهمان کشف و ضبط شده است.

عمرانی گفت: در این رابطه پرونده ای در شعبه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب تشکیل شده است.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها