زمین رایگان به سرمایه‌گذاران شهرک‌های صنعتی اردبیل تعلق می‌گیرد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: با هدف توسعه سرمایه‌گذاری و توسعه صنعت و اقتصاد استان زمین رایگان به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در شهرک‌های صنعتی اردبیل تعلق می‌گیرد.

زمین رایگان به سرمایه‌گذاران شهرک‌های صنعتی اردبیل تعلق می‌گیرد

محمد اهلی ظهر امروز در دیدار با برخی سرمایه‌گذاران اردبیلی اظهار داشت: با هدف توسعه سرمایه‌گذاری و توسعه صنعت و اقتصاد استان زمین رایگان به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در شهرک‌های صنعتی اردبیل تعلق می‌گیرد.

وی با اشاره به این که بخشی از هزینه زیرساخت‌های تأمین شده از سرمایه‌گذاران دریافت می‌شود گفت: درصدد هستیم با فراهم‌سازی زمینه حمایت از سرمایه‌گذاران رغبت آنان را برای سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی استان فراهم کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: در راستای حل مشکلات نقل و انتقالات در شهرک‌های صنعتی اردبیل برنامه‌ریزی برای اخذ مجوز در دستور کاری قرار گرفته و فروش واحدهای تولیدی در این شهرک‌ها بدون اخذ مجوز بدون اعتبار است.

اهلی تصریح کرد: متأسفانه برخی از مشکلات در این زمینه وجود دارد به طوری که برخی با آگاهی در مورد ممنوعیت نقل و انتقال نسبت به فروش زمین و واحد صنعتی اقدام می‌کنند و در بروز موارد حقوقی دخیل هستند که این زمینه فروش مال غیر و تخلف محسوب می‌شود.

وی اظهار کرد: به دلیل جلوگیری از بروز این مشکلات انتظار می‌رود هرگونه خرید و فروش با اطلاع‌رسانی به شرکت شهرک‌های صنعتی استان انجام یابد تا بتوانیم از کلاهبرداری‌ها و تخلف‌ها در این زمینه جلوگیری به عمل آوریم.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها