استیضاح سلطانی‌فر در مجلس کلید خورد

نماینده مردم فریمان در مجلس گفت: استیضاح وزیر ورزش و جوانان با 15 امضاء در مجلس کلید خورد.

استیضاح سلطانی‌فر در مجلس کلید خورد

سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی گفت: ‌استیضاح مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در صحن مجلس کلید خورد.

وی با بیان اینکه این استیضاح در ارتباط با موضوع قرارداد مربی سابق تیم ملی فوتبال است،‌ افزود: این استیضاح تا کنون به امضای 15 نفر نمایندگان رسیده و حداقل امضاء‌ها را برای طرح کسب کرده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه نمایندگان مقابل «برجام فوتبالی» خواهند ایستاد، تصریح کرد: البته ما ‌به خاطرمسائل پیش آمده در قرارداد ویلموتس از وزیر ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال در قالب ماده 234 آیین نامه داخلی مجلس شکایت هم کرده‌ایم.

متن شکایت نمایندگان مجلس از وزیر ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال به شرح ذیل است:

عنوان فرآیند

انتخاب و انعقاد قرارداد فاجعه‌بار با سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران

متن طرح

متأسفانه قرارداد منعقد شده فیمابین فدراسیون فوتبال ایران و آقای مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران حاوی ایرادات فنی و حقوقی فراوان بوده است و از سوی دیگر مبلغ قرارداد و نحوه انتخاب وی مشخص نیست و منجر به خسارت تاریخی به اموال عمومی شده است.

ضروری است مجلس شورای اسلامی برخورد قاطع با مسببین و مباشرین این قرارداد فاجعه‌بار از قوه قضائیه مطالبه و نتایج اقدامات را به اطلاع مردم شریف ایران برساند و کلیه مبالغ دریافتی توسط آقای ویلموتس را از بانیان و مسببین این قرارداد فاجعه‌بار مصادره و دریافت و در جهت توسعه زیرساخت‌های ورزشی کشور هزینه گردد تا دیگر شاهد تکرار چنین اتفاقاتی در ورزش کشور نباشیم.

این موضوع در راستای اعمال و رعایت ماده 234 آئین‌نامه داخلی مجلس تحت عناوین استنکاف از اجرای قانون، نقض اجرای قانون و عدم رعایت شئونات توسط وزارت ورزش و جوانان و زیرمجموعه‌های آن است.

منبع: فارس

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها