افتتاح پروژه‌های جدید خزانه‌داری و نظام‌های پرداخت پست‌بانک‌ایران

دکتر فرحی مدیرعامل پست بانک ایران، امروز چهارم دی‌ماه پروژه‌های جدید اداره‌کل خزانه داری و نظام‌های پرداخت این بانک را افتتاح کرد.

افتتاح پروژه‌های جدید خزانه‌داری و نظام‌های پرداخت پست‌بانک‌ایران

به گزارش خبر فوری و به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: این پروژه‌ها شامل؛ مانیتورینگ خودپردازهای(ATM) خارج از شعب، ایجاد خزانه دوبارشمار براساس استانداردهای بانک مرکزی، بازسازی خزانه اصلی، سیستم هواساز خزانه اصلی و دوبارشمار و بازسازی محل استراحت رانندگان حمل پول مطابق شبکه بانکی کشور است که با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران ستادی این بانک افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
دکتر فرحی درحین افتتاح این پروژه‌ها گفت: تحولات و برنامه‌های جدید پست‌بانک‌ایران و موفقیت این برنامه‌ها مستلزم تحول در واحدهای ستادی و شعب این بانک است و اداره‌کل خزانه‌داری و نظام‌های پرداخت بعنوان یکی از واحدهای نمونه بانک در این مسیر پیشگام شده است .
وی افزود: استفاده بهینه از وجوه نقد و مدیریت این وجوه، نقش اساسی در جلب رضایت مشتریان و تأمین درآمد بانک دارد و خزانه‌داری پست بانک ایران در این زمینه موفق عمل کرده و عملکرد آن در واحدهای ستادی و اجرائی کشور قابل تقدیر است.
همچنین در این مراسم سید اصغر جلیلی‌نیا رئیس اداره‌کل خزانه داری و نظام‌های پرداخت و معاونین این اداره کل روند اجرای پروژه‌ها، خدمات قابل ارائه و نقش این پروژه‌ها در ارتقاء کیفیت خدمات، رفاه همکاران و دستیابی به استانداردهای بانک مرکزی را تشریح نمودند.
جلیلی‌نیا در تشریح ضرورت انجام پروژه‌ها گفت: همگام با تحولات بانک و به‌منظور همگام شدن با گسترش خدمات الکترونیک، افزایش دستگاه‌های خودپرداز و خدمات جدید باجه‌های بانکی لازم بود که واحدهای خزانه‌داری با امکانات و توان مضاعفی به خدمت‌رسانی بپردازند که خوشبختانه با حمایت مدیرعامل و مدیران ارشد بانک و تلاش همکاران این اداره‌کل، امروز پروژه‌ها به بهره‌برداری رسید و امیدواریم با استفاده از این امکانات شاهد تحقق بهتر اهداف بانک و جلب رضایت مشتریان باشیم.
وی از همکاران ستادی اداره‌کل خزانه‌داری و نظام‌های پرداخت، همکاران ستادی استانی و شعب و باجه‌های بانکی که با تلاش و همدلی در استفاده بهینه از وجوه نقد بانک مؤثر بوده‌اند تشکر کرد.
گفتنی است: درپایان دکتر فرحی با اهداء لوح و هدیه از سیداصغر جلیلی‌نیا، نادر علی‌پور، علیرضا نعمتی، سعید اخوین، حسن محمدی و جهانگیر صبوری تقدیر نمود.

40

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها