طرح جامع زیست‌محیطی ذوب‌آهن تدوین و پروژه درب‌های فلکسیبل در باتری شماره ۳ کک‌سازی نیز اجرا شد

مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان از تدوین طرح جامع زیست‌محیطی ذوب‌آهن خبر داد و گفت: در این راستا اجرای پروژه درب‌های فلکسیبل در باتری شماره ۳ کک‌سازی این شرکت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و نتایج آن به خوبی مشهود است.

طرح جامع زیست‌محیطی ذوب‌آهن تدوین و پروژه درب‌های فلکسیبل در باتری شماره ۳ کک‌سازی نیز اجرا شد

اعضای شورای شهرستان لنجان، در نشست تعاملی با مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان از فعالیت‌های زیست‌محیطی این شرکت به ویژه پروژه طراحی و ساخت و نصب درب‌های فلکسیبل در بخش کک سازی این شرکت قدردانی کردند.

در این نشست که حجت‌الاسلام قاسم باقریان امام جمعه زرین‌شهر نیز حضور داشت، اعضای شورای شهرستان لنجان ضمن گرامیداشت یاد شهدای این شهرستان و ذوب‌آهن اصفهان از فعالیت‌های زیست‌محیطی این شرکت قدردانی کردند و خواستار تداوم آن شدند.

قدردانی از مسؤولان ذوب‌آهن به جهت تعامل با منطقه از جمله انجام فعالیت‌های زیست‌محیطی، مشارکتی و فرهنگی، ضرورت بکار گیری بیشتر نیروهای بومی در ذوب‌آهن اصفهان، ضرورت حل مشکلات بخش صنعت و به تبع آن کاهش مشکلات مردم منطقه و ضرورت توسعه تعاملات فی‌مابین، از جمله مباحثی بود که توسط اعضای شورای شهرستان لنجان در این نشست تعاملی مطرح شد.

منصور یزدی‌زاده مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان نیز ضمن استقبال از پیشنهاد امام جمعه زرین‌شهر جهت تشکیل اتاق فکر و کمیته نخبگان، طی سخنانی گفت: در حال حاضر شرایط مساعدی برای توسعه مشارکت همه بخش‌ها جهت ایجاد فرصت‌های جدید در منطقه فراهم است تا بتوانیم از تمام امکانات موجود نهایت بهره را ببریم.

وی با اشاره به تدوین طرح جامع زیست‌محیطی ذوب‌آهن اصفهان با هماهنگی سازمان محیط‌زیست، اظهار داشت: فعالیت‌های زیست‌محیطی این مجتمع عظیم صنعتی با جدیت انجام می‌شود و در این راستا اجرای پروژه درب‌های فلکسیبل در باتری شماره ۳ کک سازی این شرکت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و نتایج آن به خوبی مشهود است.

مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان افزود: این شرکت تلاش خود را معطوف به ایجاد فرصت‌های اشتغال برای منطقه نموده است و با وجود مازاد نیرو، هرگز تعدیل را مدنظر قرار نداده و به مسأله اشتغال به عنوان یک مشکل سراسری و ملی توجه دارد.

امام جمعه زرین‌شهر نیز طی سخنانی از اخلاق اسلامی و مشارکت جویانه مدیریت ذوب‌آهن اصفهان قدردانی کرد و بر استفاده حداکثری از تمام امکانات منطقه برای حل مشکلات مردم از جمله اشتغال تأکید کرد و اظهار داشت: تدوین یک طرح جامع و استراتژیک برای توسعه شهرستان بسیار ضروری است تا بتوانیم نقاط قوت و امکانات شهرستان را بررسی کرده و بر اساس آن برنامه‌ریزی کنیم.

باقریان ضمن پیشنهاد تشکیل اتاق فکر و کمیته نخبگان شهرستان لنجان گفت: باید از تمام ظرفیت‌های معطل بخش‌های مختلف شهرستان جهت توسعه گردشگری و ایجاد اشتغال استفاده کنیم و با همکاری تمام بخش‌ها برای حل مشکلات خاص شهرستان اقدام کنیم.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها