به مناسبت ایام محرم الحرام ۱۴۴۲؛

پویش «ما ملت امام حسینیم» آغاز شد

بنیاد حفظ و نشر آثار شهید حاج قاسم سلیمانی از عموم کاربران دعوت کرد در یک پویش سراسری به استقبال ایام عزاداری سالار شهیدان بروند.

پویش «ما ملت امام حسینیم» آغاز شد

در این بیانیه آمده است: در آستـانه‌ی اولین محرم آسمانی‌شدن سـردار سپـاه امــام زمـان(عج)، بنیاد حفظ و نشر آثار شهید حاج قاسم سلیمانی از عموم کاربران دعوت می‌کند با تمسک به این کلامِ عاشورایی حاج قاسم سلیمانی که فرمود «#ماملتامام_حسینیم»، در یک پویش سراسری به استقبال ایام عزاداری سالار شهیدان بروند.

در قدم اول، کمک مؤمنانه و همدلانه به هموطنان آسیب دیده از بیماری کرونا در این ایام و اهتمام عملی به شعار «ما ملت امام حسینیم» در رفتار شخصی و اجتماعی؛ و در کنار آن تبلیغ، ترویج و توزیع این شعار در فضای مجازی و حقیقی و حساب‌های شبکه‌های اجتماعی شخصی از پیشنهادات به علاقمندان حضور در این پویش است.

دسترسی به اقلام تبلیغی از طریق سایت Soleimany.ir

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ابراهیم ایرانپور مبارکه
    0

    ماملت امام حسینیم .ما رهرو حسینیم .ما موکر حسینیم .ما پیرو حسینیم .حسین آرام جانم .حسین روح وروانم .حسین درد به جونم .حسین دور بگردم .بخشودگی اهل گنه در صف محشر به کردش چشمان حسین است

  • محبوبه
    0

    لبیک یا حسین

  • کاربر ناشناس
    0

    لبیک یاحسین لبیک یاسردارشهیدکربلاراهت راادامه میدهیم مامردم شهیدپروریم جانمان فدای امامحسین امیدمان زیارتت خدالعنت کندترامپ قاتل

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها