توزیع ۴۰۰ هزار پرس غذای گرم طی مرحله دوم رزمایش ایران همدل در آذربایجان شرقی

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی برنامه‌های این نهاد برای مرحله دوم رزمایش ایران همدل از عید غدیر تا پایان ماه صفر را تشریح کرد و گفت: در مرحله دوم رزمایش، 400 هزار پرس غذای گرم به دست نیازمندان استان خواهد رسید.

توزیع ۴۰۰ هزار پرس غذای گرم طی مرحله دوم رزمایش ایران همدل در آذربایجان شرقی

محمد کلامی با اشاره به آغاز مرحله دوم رزمایش ایران همدل از عید غدیر، اظهار کرد: این مرحله از رزمایش با عناوین «اطعام حسینی» و «احسان حسینی» تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

وی با بیان این‌که در قالب طرح «احسان حسینی»، از عید غدیر تا پایان ماه صفر با بهره‌مندی از ظرفیت خیران تعداد 150 هزار بسته جیره غذایی بین نیازمندان استان توزیع می‌شود، گفت: با استفاده از ظرفیت منابع امدادی، توزیع 85 هزار بسته معیشتی بین مددجویان تحت حمایت این نهاد از عید غدیر آغاز شده است.

وی با تاکید بر ظرفیت خیران و هیات‌های عزاداری در طرح «اطعام حسینی»، گفت: در مرحله دوم رزمایش ایران همدل 400 هزار پرس غذای گرم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی طبخ و به دست نیازمندان استان خواهد رسید.

کلامی ضمن قدردانی از همراهی مردم و مسئولین در مرحله اول رزمایش ایران همدل، گفت: در ماه مبارک رمضان ۹۰ هزار بسته غذایی و ۱۶۷ هزار پرس غذای گرم به ارزش ۲۵ میلیارد تومان به نیازمندان سراسر استان و آسیب دیدگان از بحران کرونا اهدا شده بود.

وی خاطرنشان کرد: مردم نیک اندیش استان می‌توانند نذورات و کمک‌های نقدی خود را با شماره‌گیری کد دستوری #۰41*۸۸۷۷* به‌صورت ایمن و سریع پرداخت کنند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    کمیته امدادفارس هیچ توجهی ندارنندوبامردم خوشرفتاری نمیکنند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها