موسوی در گفتگو با خبرفوری مطرح کرد؛

تهاتر ارز حاصل از صادرات برای واردات بهترین اقدام مدرس خیابانی در وزارت صمت /توجه وزیر پیشنهادی به تولید

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه آقای مدرس خیابانی در وزارت صمت اقدامات خوبی داشته، گفت: تهاتر ارز حاصل از صادرات برای واردات بهترین اقدام مدرس خیابانی در وزارت صمت بوده و ایشان توجه ویژه ای به تولید دارد.

تهاتر ارز حاصل از صادرات برای واردات بهترین اقدام مدرس خیابانی در وزارت صمت /توجه وزیر پیشنهادی به تولید

سید علی موسوی در گفتگو با خبر فوری با بیان اینکه امیدواریم حسین مدرس خیابانی با برنامه های جامع خود برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت فردا از صحن مجلس رای اعتماد بگیرد، گفت: ایشان در روزهای گذشته در کمیسیونها، فراکسیون و در جمع نمایندگان برنامه های خوبی ارائه کرده که در راستای ایجاد تحول و توسعه است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آقای مدرس خیابانی در بخش صادرات و واردات برنامه های خوبی دارد، افزود: در گذشته برخی بنگاها برای تامین مواد اولیه و ارز مورد نیاز برای واردات دچار مشکل بودند اما با اقدام خوب آقای مدرس خیابانی تهاتر ارز حاصل از صادرات برای واردات مواد اولیه بنگاههایی که مشکل داشتند، این معضل حل شد.

موسوی با بیان اینکه انتقاداتی که در بحث قیمت ها و نابسامانی بازار وجود دارد باید برطرف شود، افزود: در مجموع آقای مدرس خیابانی هم گزینه خوبی برای وزارت صمت است و هم برنامه های خوبی را مدون کرده است.

نماینده ملکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات بازار و گرانیها، گفت: بازار لوازم خانگی، فولاد، نهادهای دامی و... در روزهای گذشته تلاطم داشته که امیدواریم وزیر صمت برای حل این مشکلات چاره اندیشی کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایشان توجه ویژه ای به تولید دارد، افزود: امیدواریم با برنامه های خوبی که ارائه کرده فردا در صحن مجلس به خوبی آنها را تشریح و از نمایندگان رای اعتماد بگیرد.

منبع: خبرفوری

76

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها