دهقانی در گفتگو با خبرفوری:

نباید انتظار معجزه نجات کشور را از وزیر صمت داشت/مدرس خیابانی بهترین گزینه برای تصدی وزارتخانه

عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس نباید انتظار معجزه نجات کشور را از وزیر صمت داشت، گفت: ایشان بهترین گزینه برای تصدی وزارتخانه هستند.

نباید انتظار معجزه نجات کشور را از وزیر صمت داشت/مدرس خیابانی بهترین گزینه برای تصدی وزارتخانه

الله ويردي دهقاني در گفتگو با خبر فوری با اشاره به معرفی مدرس خیابانی بعنوان وزیر پیشنهادی صمت به مجلس از سوی رئیس جمهور گفت: در روزهای گذشته آقای مدرس خیابانی با حضور در مجلس و در جمع نمایندگان برای حوزه صنعت، معدن و تجارت برنامه هاي خوبی ارائه کرده است.

وی با بیان اینکه نباید از آقای مدرس خیابانی انتظار معجزه داشت تا اقتصاد کشور را نجات دهد، افزود: رونق تولید به سیاست های کلی دولت بر می گردد و در این میان، فقط وزیر صمت نقش ندارد. بلکه بخشهای مختلف مثل بانك مركزي، خود رئيس جمهور، وزارتخانها و بسياری از نهادها دخیل هستند. بنابراین همه اینها باید هم افزایی کنند تا تولید رونق بگیرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در مجموع برنامه هايشان برای ایجاد تحول در وزارت صمت خوب است، تصریح کرد: ضمن اینکه ایشان يك نيروي جوان و جهادي هستند و در شرايط فعلي بهتر می تواند مديريت داشته باشد.

دهقانی با بیان اینکه برنامه های آقای مدرس خیابانی برای عبور از چالش های پیش روی صنعت خودرو هم خوب و مفید است، افزود: در بحث خودرو نمی توان جزیره ای عمل کرد. از یک طرف قیمت فولاد، آلومینیوم، مس و ارز افزایش یابد و از طرف دیگر انتظار داشته باشیم که قیمت خودرو کاهش یابد.

نماينده ورزقان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید انصاف داشته باشیم و باید جلوی گرانیها را بگیریم، افزود: برای تولید خودرو باید قطعات تامین شود و نباید یک طرفه قضاوت کرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بايد آقای مدرس خیابانی را كمك كنيم تا در مقابل گراني و افزايش قيمت ها مبارزه كند.

دهقانی گفت: در بین افرادی که برای تصدی وزارت صمت مطرح بودند، ایشان بهترين گزينه بودند که معرفی شدند.

وی تعامل ایشان با مجلس را خوب توصیف کرد و اظهار داشت: در اين شرايط تقاضاي مردم از نمايندگان بسيار بالا است. نمایندگان در عین حال که کاستی ها را بیان می کنند، باید با توجه به فرمايشات مقام معظم رهبري همکاری لازم را با دولت داشته باشیم.

مدرس خیابانی چهارشنبه گذشته از سوی رئیس جمهور برای تصدی وزارت صمت به مجلس معرفی شده و جلسه رای اعتماد به وی فردا چهارشنبه در صحن مجلس برگزار می شود.

منبع: خبرفوری

76

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • حسن
    0

    اگرازاین وزیر وزرا با این حقوقهای نجومی نمیشود انتظار بهترکردن اوضاع راداشته باشیم ازچه کسی بایدانتظارداشت مگرمسول نیست مگربابت این ریاست اکوردورکوردنمیگیرد که درقبالش امورکشور سالم چرخه اقتصادی داشته باشد این چرندیات راکسی قبول نمیکند :هرکس درهرکجاست بایدجوابگوی حوزه ریاستی خودش باشد چرندیات بس است

  • ق
    0

    ایشان قائم مقام وزیر صمت و مدتهاست سرپرست وزارتخانه بوده اند چه اتفاق مثبتی برای کشور و ملت افتاده است لطفا توضیح دهید فقط یک فقره اوضاع خودرو را ببینید مابقی پیشکش..

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها