متهم، نوه شاکی طبسی از آب در آمد

رئیس پلیس فتا خراسان جنوبی از کشف یک پرونده برداشت غیر مجاز از حساب بانکی یکی از شهروندان شهرستان طبس خبرداد و گفت: متهم، نوه شاکی از آب در آمد .

متهم، نوه شاکی طبسی از آب در آمد

سرهنگ محمدپور، رئیس پلیس فتا خراسان جنوبی در تشریح این خبر اظهار داشت: با مراجعه فردی به پلیس فتا شهرستان طبس مبنی بر اینکه مدتی است از حساب وی مبالغی توسط شخصی برداشت شده است، رسیدگی به این موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از بررسی کارشناسان پلیس فتا طبس مشخص شد مبالغ در قالب خرید شارژ به صورت اینترنتی از حساب شاکی برداشت شده است.

محمدپور تصریح کرد: با پیگیری کارشناسان این پلیس متهم که دختر خانمی جوان بود مورد شناسایی قرار گرفت و در ادامه پس از حضور پلیس فتا مشخص شد نوه شاکی بوده و به جرم خود اقرار کرد و بیان داشت از سال 96 که مشخصات کارت پدربزرگ خود را دراختیار داشته از آن فقط برای خرید شارژ استفاده می‌کرده است.

این مقام انتظامی گفت: با توجه به اینکه متهمه نوه شاکی بوده، وی از شکایت خود صرف نظر و رضایت خود را اعلام داشته است و پرونده به همراه مستندات مربوطه جهت سیر مراحل قضایی به دادسرا ارجاع داده شده است.

سرهنگ محمدپور خاطر نشان کرد: شهروندان گرامی دقت داشته باشند اطلاعات کارت بانکی خود را در اختیار هیچ کس قرار ندهند، برای خریدهای اینترنتی خود از کارتی مجزا از کارت حقوقی که مبالغ اندکی در آن موجود باشد استفاده کنند، حتما به صورت دوره‌ای رمزهای اول و دوم کارت بانکی خود را تغییر دهند و به جای رمز دوم ایستا، رمز دوم پویا برای کارت خود فعال کنند تا از کلاهبرداری‌های احتمالی در امان باشند.

رئیس پلیس فتا خراسان جنوبی بیان داشت : شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای ‌مجازی یا پیام‌رسان‌های‌‌ موبایلی موضوع را از طریق نشانی پلیس‌ فتا به آدرسwww.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.

منبع: پلیس فتا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها