رشد ۹۱ درصدی کمک های مردمی استان قزوین در عید قربان

معاون توسعه مشارکت های مردمی استان قزوین گفت: کمک ​بیش از سه میلیارد و ۲۳۸ میلیون تومانی مردم نیکوکار این استان در عید قربان امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ، ۹۱ درصد رشد داشته است.

رشد ۹۱ درصدی کمک های مردمی استان قزوین در عید قربان

فرزاد فرهادی در نشست شورای مدیران کمیته امداد استان قزوین افزود : عید سعید قربان سال جاری نیز با مشارکت و همراهی مردم نیکوکار استان قزوین توفیق خدمت به نیازمندان فراهم آمد.

وی افزود : کمک بیش از سه میلیارد و ۲۳۸ میلیون تومانی مردم نیکوکار استان قزوین در عید سعید قربان سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته که حدود یک میلیارد و ۶۹۶ میلیون تومان بوده، ۹۱ درصد رشد داشته است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی استان قزوین گفت : کمک مردم نیکوکار این استان در این مدت در بخش نقدی با بیش از ۲۴۴ میلیون تومان، ۷۸ درصد و در بخش غیر نقدی با بیش از یک میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان، ۹۲۳ درصد رشد داشته است.

وی افزود: امروز یکی از محل های مراجعه مردم نیکوکار استان ،مراکز نیکوکاری است که میزان کمک های جمع آوری شده مردمی برای عید قربان در این مراکز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۰ درصد رشد داشته است.

فرهادی خاطرنشان کرد: مرحله دوم رزمایش همدلی برای ایران همدل با عنوان اطعام حسینی آغاز شده است که امیدواریم با استفاده از تجربه مرحله اول رزمایش سطح خدمت رسانی به محرومان را به لحاظ کمی و کیفی ارتقاء دهیم.

وی یادآورشد: در مرحله نخست رزمایش همدلی برای ایران همدل شاهد کمک بیش از ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی مردم استان قزوین به نیازمندان بودیم که امیدواریم این رقم و سطح کمک ها در دور دوم رزمایش به رشد خدمت رسانی به محرومان منجر شود.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها