گفتگوی جنجالی فتاح از آرشیو آنلاین صدا و سیما حذف شد

پس‌لرزه‌های حضور رئیس بنیاد مستضعفان و جانبازان در برنامه «نگاه یک» شبکه یک و سخنان جنجالی او درباره ملک‌های در اختیار افراد و نهادها، دامن تلویزیون را هم گرفت و این برنامه از بایگانی سایت صدا و سیما حذف شد.

گفتگوی جنجالی فتاح از آرشیو آنلاین صدا و سیما حذف شد

دو روز پس از افشاگری‌های عجیب فتاح در شامگاه روز شنبه و نخستین دقایق بامداد یکشنبه در برنامه نگاه یک و در شرایطی که واکنش‌ها به سخنان او همچنان ادامه دارد، تلاش برای یافتن این برنامه در سایت تلویزیون دست‌کم تا ظهر روز دوشنبه ۲۰ مردادماه به نتیجه نمی‌رسد. هر چند در آرشیو سایت دو قسمت نگاه یک وجود دارد اما با کلیک کردن روی هر قسمت، پاسخی که کاربران دریافت می‌کنند «این محتوا در حال حاضر در دسترس نیست» البته به زبان انگلیسی است.

از آنجا که تلویزیون مهم‌ترین مرجع (غیررسمی) تلویزیون برای دسترسی به آرشیو برنامه‌های تمام شبکه‌هاست، طبعا بسیاری از مخاطبان که موفق نشده‌اند جریان کامل سخنان جنجالی رئیس بنیاد مستضعفان را ببینند و بشنوند، برای دیدن و شنیدن آن سراغ تلوبیون و آرشیو برنامه‌های شنبه ۱۸ مرداد ۹۹ می‌روند. این در حالی است که مسئولان سایت به دلایلی که فعلا آشکار نیست، این گفتگوی تقریبا ۷۵ دقیقه‌ای را برداشته‌اند تا شاید به این شیوه از جنجالی‌تر شدن ماجرای حضور فتاح در شبکه یک بکاهند.

نکته عجیب اینکه همین الان می‌توان به متن کامل گفتگوی فتاح در نگاه یک در سایت یوتیوب دسترسی داشت و البته نشان سایت تلوبیون را گوشه بالای سمت راست تصویر دید. این یعنی گفتگو در تلوبیون بارگذاری و بعد به دلایل نامعلوم (موقت یا دائم) حذف شده است.

منبع: همشهری آنلاین

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • راوی
    0

    خودشون خودشونو سانسور میکنن!!!!!!!!!

  • ایرانی
    0

    دلیل موجه است چون تلویزیون هنوز برای جورج ب فلوید آنطور که شایسته یک ابر قهرمان تاریخ است ذهن ها را آگاه نکرده است .مال مردم چرک دست است بشوری میره .

  • ناشناس
    0

    احسنت بر فتاح ولی می دانیم رسوا شدگان و مفسدان مثل مو وملخ به تو حمله می کنند ولی مردم پشت تو خواهند بود

  • کاربر ناشناس
    0

    جناب فتاح مثل اینکه تازه وارد ایران شده واز چنین اعمالی اطلاع پیدا کرده، ایشان از اول انقلاب تا کنون در پستهای مختلفی خدمت نموده ، چرا در این برهه زمان چنین خطاها را اعلام میفرمایند ؟

  • مرادخانی
    0

    چون مردم عادی حرف حق از زبان یه انسان پاک دست وسالم شنیدن حذف کردن ،بسیار برنامه عالی انشااله چندماه آینده تلویزیون بازخور این افشاگری روبگیر به اطلاع مردم ایران برسونه

  • مرتضی غلامی
    0

    یاد احمدی نژاد افتادم اوایل اومدنش همه رو رسوا کرد زیاد تند نرو آآقای فتاح آسیاب به نوبت چهار سال دوم ریاست جمهوریت میبینمت که تمام هجمه ها به سمتته واسه به چهار میخ کشیدنت !!!

    نظرات شما -
    • هموطن
      0

      انشاءا... هم ایشون و هم همه کسانیکه مثل ایشون 40ساله دارند با خوش خدمتی و تظاهر خون مردم را میمکند

  • قلی
    0

    چون راست گفت

  • راحیل
    0

    ایشان برای انتخابات ۱۴۰۰ میخواهند کاندید شوند الان یادشان اومده افشانه گری کنند و از آب گلالود ماهی بگیرند آیا شما بتازگی مسئول بنیاد شده اید چرا این چندین سال که از همه چیز اطلاع داشتید بفکر بیت المال نبودید (لعنت بر سیاست)

  • رحیمی
    0

    کسی که می خواهد کاندیدای ریاست جمهوری شود بهترین روش تبلیغ توجه مخاطب را به خود جذب کردنه ، ازروش احمدی نژاد استفاده کرد وبا چند تا بگم بگم یک هفته است که افتاده روی انتن ، این ادم اگرراست می گوید دلسوزه بیت المال است به صورت شفاف خانه واموال بنیاد که در دست مدیران بنیاد وسفارشی های ویژه است را به رویت مردم برساند و لیست حقوقی مدیران ارشد بنیاد را منتشر کند ، حقوق هایی که همه نجومی است در ستاد اجرایی فرمان امام هم دقیقا همین وضع است به عنوان نمونه شخصی گروهکی بنام نوروزی قائم مقام ستاد اجرایی است با حقوق بالای پنجاه میلیون تومان د ر ماه وکل خانواده اش هم ساکن انگلیس است ودر انگلستان ملک شخصی دارد و .... این افرادفعلا شده اند وارثان انقلاب ، کسانی که بازنشستگی ندارند ومادام العمر شاغلند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها