شوخی منشوری مجری شبکه ورزش کار دستش داد! / ویدئو

شوخی‌های مجری شبکه ورزش با یکی از مربیان منجر به برکناری او شد.

شوخی منشوری مجری شبکه ورزش کار دستش داد! / ویدئو

موج برکناری مجریان صدا و سیما همچنان ادامه دارد و این بار مجری برنامه فوتبال یک از شبکه ورزش کنار گذاشته شده است، آن هم در حساس ترین روزهای برگزاری لیگ یک.

برنامه فوتبال یک که مسابقات لیگ یک را پوشش می‌دهد، هر جمعه از شبکه ورزش پخش می‌شود منتهی این برنامه، جمعه این هفته روی آنتن نرفت.

در این خصوص اگر چه گفته شده تصادف مجتبی پوربخش مجری این برنامه و حادثه‌ای که برای او به وجود آمده باعث عدم پخش فوتبال یک شده اما اطلاعات حاکی از آن است که پخش نشدن این برنامه علاوه بر تصادف پوربخش دلیل دیگری داشته است.

یک منبع آگاه در شبکه ورزش گفت: «ماجرا مربوط به پخش ویدیویی از مصاحبه پوربخش با علی نظرمحمدی سرمربی تیم رایکای بابل است که باعث به وجود آمدن حساسیتهای زیادی شده و به همین دلیل گویا نه تنها برنامه فوتبال یک، تعطیل شده بلکه پوربخش هم از شبکه ورزش کنار گذاشته شده است.

در این ویدیو پوربخش شوخی هایی با نظرمحمدی می کند که البته امکان نوشتن آن هم وجود ندارد. ظاهراً پوربخش مثل برخی از مجریان شبکه های مختلف تلویزیونی علاقه ویژه ای به وایرال شدن دارد و احتمالاً به همین دلیل چنین صحبتهایی را مطرح کرده است. صحبتهایی که خود نظرمحمدی هم از شنیدن و صحبت کردن درباره اش تعجب کرده بود اما او هم صحبتها را ادامه داد تا ماجرا به یک جنجال کشیده شود.»

‌وی درباره تصادف پوربخش گفت: «اگر ایشان تصادف کرده برای آقای پوربخش آرزوی سلامت دارم. شاید ایشان خواسته بگوید اگر دیگر روی آنتن شبکه ورزش نمی آید، دلیلش تصادف است نه صحبتهایی که با نظرمحمدی مطرح کرده است. ایشان چند وقتی بود که در فضای مجازی هم کارهایی کرده بود و تذکراتی دریافت کرده بود اما به این تذکرات گوش نکرد. او پست ها و استوری هایی گذاشته بود که از یک مجری تلویزیونی شبکه ورزش بعید بود.»

کار به جایی رسیده که با توجه به کنداکتور شبکه ورزش، قرار است اتفاقات مربوط به هفته های پایانی «لیگ یک» از برنامه شبهای فوتبالی پخش شود تا مشخص شود که دیگر و تا اطلاع ثانوی نباید شاهد پخش برنامه فوتبال یک و همچنین تصویر پوربخش از شبکه ورزش باشیم.

72

حجم ویدیو: 521.23K | مدت زمان ویدیو: 00:00:38 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • کاربر ناشناس
    0

    شرم اوره .بادومترقدخجالتم خوب چیزیه

  • ایرانی
    0

    من نمیدونم چرا گیر داد به این کلمه هر بی سوادی میادمجری بشه همینه دیگه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها