بولتون در مورد حوادث و انفجارهای ایران چه گفت؟

جان بولتون، مشاور امنیت ملی سابق آمریکا، که بعد از انتشار کتاب خاطراتش و درگیر شدن با ترامپ مجدداً به صدر اخبار برگشته این بار با پرداختن به مساله انفجارهای به وقوع پیوسته در ایران جنجال‌آفرینی جدیدی را آغاز کرد.

بولتون در مورد حوادث و انفجارهای ایران چه گفت؟

جان بولتون، در گفت‌وگویی نسبتاً طولانی با روزنامه عبری‌زبان ماکور ریشیون ابراز امیدواری کرد هر کسی این انفجارها را انجام می‌دهد به کار خود ادامه دهد، زیرا باید به ایران این مسأله تفهیم شود که جامعه جهانی اجازه دستیابی آنها به برنامه هسته‌ای را نخواهد داد.

مشاور امنیت ملی سابق ترامپ به این روزنامه عبری‌زبان گفت: ترامپ به تغییر ناگهانی خلق و خوی‌اش معروف است، از این‌رو به رغم تحریم‌های اعمال‌شده علیه ایران احتمال آنکه او توافق جدیدی با تهران امضا کند وجود دارد.

او مدعی شد، ترامپ سال گذشته در حاشیه نشست کشورهای هفت تا آستانه ملاقات با محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران، هم پیش رفت، اما در لحظه آخر این ملاقات را که با وساطت امانوئل مکرون رئیس‌جمهور فرانسه در حال تدارک بود، لغو کرد.

منبع: اعتمادآنلاین

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • یوسف طاهرزاده
    0

    چه فایده قرارداد هم ببنده سر سه سوت زیرش را میزنه لغو میکنه باکره شمالی..‌‌...

  • یک پسر دانشجوی phd
    0

    امریکا هیچ وقت قابل اعتماد نیست چون ابر قدرته وهمواره با زورگویی از جهان باج و نه امتیاز :گرفته ما ایرانیا با اصلاحات جدی من جمله مبارزه با فقر اختلاس و... باید اقتصاد کشور رو از تحریم ایمن کنیم چون کشوری که میخواهد از تحریم عبور کند میبایست اختلاس و ...در ان جایگاهی نداشته باشد تا ثروت کشور صرف امور برتر گردد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها