آرزوی سرمربی مس رفسنجان محقق شد

محمد ربیعی که پیش از این ابراز امیدواری کرده بود حضور در لیگ برتر فوتبال را تجربه کند، به آرزوی خود رسید و اکنون در صدد است تیمی قدرتمند برای لیگ بیستم ببندد.

آرزوی سرمربی مس رفسنجان محقق شد

تیم فوتبال مس رفسنجان شب گذشته با پیروزی برابر نود ارومیه موفق شد علاوه بر تثبیت قهرمانی خود در لیگ آزادگان ، جواز حضور در لیگ بیستم را هم کسب کند.

ربیعی که موفق شد مس رفسنجان را پس از ۴۵ سال لیگ برتری کند، کار خود را از لیگ‌های استانی و رده‌های پایه شروع کرد و با اثبات توانایی های خود، پله‌های ترقی را طی کرد و پس از چند سال کار در رده‌های پایه، لیگ‌های استانی، دسته ۲ و دسته ۳ هدایت تیم‌های لیگ یکی را برعهده گرفت.

ربیعی پس از کار در چند تیم لیگ یکی، در فاصله چند روز مانده به آغاز فصل جدید با مسئولان باشگاه مس رفسنجان به توافق رسید و موفق شد این تیم را مقتدرانه به لیگ برتر برساند.

پیش از این بازیکنانی مانند مسعود ریگی، قائم اسلامی خواه، سعید واسعی، مهدی ترکمان، محمد آبشک و پوریا آریا کیا و ... که در آلومینیوم و بادران زیر نظر سرمربی کنونی مس رفسنجان کار کرده بودند، به تیم‌های لیگ برتری پیوستند و اکنون نوبت به ربیعی رسیده است.

در میانه‌های فصل جاری ربیعی ابراز امیدواری کرده بود پس از سال‌ها کار در عرصه مربیگری، در پایان فصل بتواند به شاگردانش بپیوندد و همراه با نارنجی پوشان در لیگ برتر حاضر شود.

سرانجام آرزوی ربیعی محقق شد و او توانست تیمش را به لیگ برتر برساند تا در پایان فصل حسرتی برای او و شاگردانش باقی نماند.

با وجود این که ربیعی اواخر سال گذشته قراردادش را به مدت یک فصل دیگر با مس رفسنجان تمدید کرد، اما او به تازگی اعلام کرده برای همراهی با نارنجی پوشان در لیگ برتر خواسته‌هایی دارد که اگر محقق شود، سکان هدایت این تیم را رها نخواهد کرد.

مسلماً یکی از خواسته‌های ربیعی از مسئولان باشگاه، تقویت مس رفسنجان با جذب چند بازیکن باتجربه و نامدار برای حضور در لیگ برتر است تا این تیم در پایان لیگ بیستم به سرنوشت بیشتر تیم‌هایی که از لیگ آزادگان به لیگ برتر صعود می‌کنند و پس از یک فصل حضور در عالی‌ترین سطح باشگاهی ایران، به جایگاه سابق خود باز می‌گردند دچار نشود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها