چرا انجام تبلیغات در گوگل ادز با تاپ ادورت مهم است؟

تبلیغات گوگل ادوردز یک روش موثر تبلیغات اینترنتی است.

چرا انجام تبلیغات در گوگل ادز با تاپ ادورت مهم است؟

تعداد زیادی از کسب و کارهای آنلاین، از تبلیغات گوگل ادوردز برای دیده شدن در فضای مجازی استفاده می‌کنند. مطمئنا می‌توان اینطور برداشت کرد که تبلیغات کلیکی گوگل جزء استراتژی‌های کاربردی آن‌ها محسوب می‌شود. به نظر می‌رسد که این دسته از کسب و کارهای آنلاین، یک اکوسیستم پیشرفته را برای تبلیغ انتخاب کرده‌اند. البته پلتفرم‌های تبلیغاتی متعددی در جهان وجود دارند که گوگل ادز، یکی از آن‌ها است. اگر قصد تبلیغات با موتور جستجوی گوگل را دارید، همراه ما باشید.

تبلیغات گوگل ادوردز چیست؟

تبلیغات گوگل ادوردز یک روش موثر تبلیغات اینترنتی است. شما در این روش، کلمات کلیدی خاص و مرتبط با کسب و کارتان را انتخاب و در اختیار سیستم تبلیغاتی شرکت گوگل قرار می‌دهید. گوگل نیز به هنگام جستجوی این کلمات، تبلیغات شما را به کاربران جستجوگر ارائه می‌کند. انتخاب درست کلمه کلیدی پیش از ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی، تاثیرات استفاده از گوگل ادوردز را چندین برابر خواهد کرد.

تعرفه تبلیغات گوگل ادوردز چگونه محاسبه می‌شود؟

اگر کلمه کلیدی " تبلیغات گوگل ادوردز" را در مرورگر جستجو کنید، پس از مدت زمان کمی به این نکته پی خواهید برد که این دست از تبلیغات هزینه دارند. یعنی شما نمی‌توانید بدون پرداخت مبلغی، از تبلیغات گوگل ادوردز استفاده کنید. به طور کلی، تبلیغات کلیکی گوگل نوعی تبلیغات پولی هستند. لذا، شما زمانی اقدام به پرداخت پول می‌کنید که کاربر جدیدی بر روی سایت شما کلیک کند. اگر سایت شما با تبلیغات گوگل ادوردز در موتورهای جستجو ظاهر شد و هیچ ترافیک ورودی جذب نکردید، مبلغی از شارژ حساب شما کم نخواهد شد. به همین خاطر، شما نمی‌توانید درباره تبلیغات در گوگل ادوردز، چشم‌اندازی شبیه سرمایه‌گذاری کوتاه مدت داشته باشید.

یکی از منطقی‌ترین موضوعات قبل از انتخاب تبلیغات گوگل ادوردز به هزینه آن مربوط می‌شود. در حقیقت، تعرفه مشخص و معینی برای تمامی تبلیغ‌های گوگل ادوردز وجود ندارد. چرا که فاکتورهای زیادی در تعیین هزینه تبلیغات پولی سهیم هستند. حتما می‌پرسید این فاکتورها کدامند؟

مزایده ادوردز

پروسه‌ای که با هر سرچ در گوگل انجام می‌شود تا مشخص گردد که کدام آگهی در نتایج نمایش داده شود، مزایده ادوردز نام دارد. در واقع، منظور ما از مزایده گوگل ادوردز ، نمایش براساس اولویت است. در این مزایده، ممکن است آگهی تبلیغاتی اصلا به کاربران نمایش داده نشود. البته این تصمیم سیستم مزایده ادوردز بستگی به نوع کلمه کلیدی دارد. زمانی که آگهی شما دقیقا براساس همان کلمه کلیدی سرچ شده از سوی کاربر باشد، انتظار می‌رود تبلیغ شما در رتبه های نخستین صفحه اول گوگل نمایش داده ‌شود. اما عکس این حالت هم دور از ذهن نیست!

امتیاز کیفی

در بحث تبلیغات گوگل ادوردز، امتیاز کیفی مبنی بر کلمات کلیدی و صفحات فرود مشخص می‌شود. موارد دیگری هم تعیین‌کننده امتیاز کیفی در گوگل ادوردز می‌باشند. نرخ کلیک یا CTR، کیفیت و ارتباط با صفحه ورود و ارتباط متن آگهی با کلمات کلیدی جستجو ‌شده از جمله معیارهای تاثیرگذار در امتیاز کیفی هستند.

حال اگر فردی شرایطی مشابه وضعیت شما را داشته باشد و مبلغ بیشتری را در مزایده در نظر بگیرد، رتبه بالاتری خواهد داشت. این درحالی است که هزینه گوگل ادوردز برای او گران‌تر تمام شده است. لذا، در نظر گرفتن هزینه معقول، به نفع خودتان است.

چرا انجام تبلیغات در گوگل با تاپ ادورت مهم است؟

تبلیغات گوگل ادوردز آن‌قدر ساده نیست که هر فرد کم‌تجربه‌ای بتواند از پس آن برآید. تنها افراد و کارشناسان آگاه و باتجربه می‌توانند کمپین‌های بهینه و موفقی را پیاده‌سازی کنند. تاپ ادورت به عنوان یک مرجع شناخته شده برای انجام تبلیغات گوگل ادوردز آماده ارائه خدمات است. چرا که مدیریت و بهینه‌سازی کمپین‌های تبلیغاتی گوگل ادز از سوی این آژانس، با بیشترین دقت و سرعت انجام می‎شوند. به سایر خصوصیات درخشان و منحصربه‌فرد تاپ ادورت توجه داشته باشید:

قیمت‌ پلن‌‌های شارژ تبلیغات گوگل ادوردز در تاپ ادورت به صورت رقابتی است
قیمت پلن‌های شارژ تبلیغات گوگل ادوردز چقدر است؟ این سوالی است که تا به امروز، دغدغه‌ی افراد زیادی بوده و هست. به طور حتم، شما می‌دانید که قیمت شارژ اکانت گوگل ادوردز براساس دلار محاسبه می‌شود. یکی از خصوصیات بی‌نظیر تاپ ادورت نسبت به سایرین، تعرفه‌ی کم برای شارژ هر اکانت می‌باشد. به همین خاطر، با تاپ ادورت شما می‌توانید از اقتصادی‌ترین روش برای تبلیغات در گوگل استفاده کنید.

شما می‌توانید از کلمات نامحدود در گوگل ادوردز استفاده کنید

مسلم است که حوزه‌ سایت‌های مختلف با هم متفاوت‌اند. به همین خاطر، نمی‌توانید مشخص کنید که کدام یک از کسب و کارهای آنلاین به دو یا چندین کلمه کلیدی در تبلیغات کلیکی گوگل نیاز دارند. لذا، به هنگام انتخاب شرکت تبلیغاتی باید به این موضوع توجه داشته باشید. تاپ ادورت این امکان را برای مشتریان خود فراهم آورده است تا به صورت نامحدود بتوانند کلمات کلیدی خود را انتخاب کنند. بنابراین، هیچ محدودیتی در تعداد کلمات کلیدی انتخابی شما وجود ندارد.

گزارش بودجه‌ی روزانه‌ی تبلیغات کلیکی گوگل در اختیار شما قرار می‌گیرد
اگر در ابتدای مسیر یادگیری تبلیغات گوگل ادوردز هستید، هیچ اشکالی ندارد. کارشناسان تاپ ادورت گزارش‌هایی را به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه به شما ارائه می‌دهند. این درحالی است که تعدادی از آژانس‌ها و شرکت‌های تبلیغاتی، به این بخش، توجه ویژه‌ای ندارند. بالاخره شما به عنوان مدیر یک سایت درآمدزا می‌بایست بدانید که دقیقا چه مقدار برای تبلیغات هزنه کره اید. علاوه بر این موارد، تاپ ادورت آماده ارائه گزارش‌های لحظه‌ای است. به صورتی که شما می‌توانید نسبت به تعداد کلیک دریافتی، میزان نمایش تبلیغات و قیمت میانگین هر کلیک آگاهی یابید.

از سرعت عمل و دقت تاپ ادورت لذت خواهید برد

اگر یک بار از تبلیغات گوگل ادوردز استفاده کرده باشید، به خوبی متوجه هستید که سرعت عمل در افزایش نرخ کلیک شما، بسیار موثر است. زمانی که شارژ اکانت گوگل ادز شما کم شده باشد، به طور حتم نیاز دارید که در کمتر از 30 دقیقه، آن را شارژ کنید. در غیر این صورت، شاهد روند افزایشی تعداد کلیک کاربران نخواهید بود. تاپ ادورت هم به این موضوع مهم و اساسی، توجه دارد. به گونه‌ای که پس از ارسال درخواست‌تان، اکانت شما در زمانی کمتر از 15 دقیقه شارژ می‌شود.

71

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها