سناتور برنی سندرز:

ترامپ از میلیون‌ها آمریکایی بیکار و گرسنه بی‌خبر است

سناتور مستقل ایالت ورمونت آمریکا در چند توییت از بابت بی‌توجهی به وضعیت آمریکایی‌های بیکار شده از جمله با ایجاد محدودیت برای بیمه بیکاری به دونالد ترامپ حمله کرد.

ترامپ از میلیون‌ها آمریکایی بیکار و گرسنه بی‌خبر است

برنی سندرز در حساب توییترش نوشت: طرح قبلی افزایش مزایای بیکاری میزان ۶۰۰ دلار در هفته را به مزایای بیکاری ایالتی استاندارد اضافه کرد اما اقدام اجرایی ترامپ این میزان را به ۴۰۰ دلار کاهش داده و ایالت‌ها را ملزم کرد هزینه ۲۵ درصد آن را تامین کنند.

سندرز تصریح کرد: رئیس جمهور ترامپ! متقلب تمام عیار بودن را متوقف کنید و از مکمل بیکاری ۶۰۰ دلار در هفته که دو ماه قبل توسط مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، حمایت کنید. ایالت‌ها چطور می‌توانند وقتی بسیاری از آنها در آستانه ورشکستگی هستند ۲۵ درصد هزینه را تامین کنند. عجب کلاه برداری‌ای!

سندرز که در رقابت مقدماتی انتخاب نامزد ریاست جمهوری دموکرات‌ها شرکت کرده بود، در ادامه عنوان کرد: ترامپ ممکن است وقتی دارد با دوستان میلیاردرش گلف بازی می‌کند این مساله را نداند اما میلیون‌ها آمریکایی بیکار هم اکنون دارند گرفتار گرسنگی و بیرون انداختن از منازلشان می‌شوند. اگر حزب جمهوریخواه می‌تواند یک تریلیون دلار کاهش مالیاتی برای ثروتمندان رقم بزند، می‌تواند از طرح مکمل ۶۰۰ دلاری بیمه بیکاری حمایت کند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها