آمار جان باختگان کرونا در استان البرز به ۸۰۴ نفر رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان، تعداد جان باختگان از ابتدای شیوع این ویروس تا کنون را ۸۰۴ نفر اعلام کرد.

آمار جان باختگان کرونا در استان البرز به ۸۰۴ نفر رسید

دکتر حسین کریم صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان، اظهار کرد: از دیروز تا امروز نوزدهم مردادماه ۶۵ نفر با علائم کرونا به مراکز درمانی استان مراجعه و بستری شده اند.

وی اضافه کرد: ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان تا امروز مجموع کل موارد بستری شامل قطعی، محتمل و مشکوک ۱۳ هزار و ۴۸۶ نفر بوده است که از این تعداد ۱۱ هزار و ۹۴۱ نفر مورد قطعی مثبت و بستری بوده اند.

۵۲۶ بیمار کرونایی در استان البرز بستری هستند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۵۲۶ نفر شامل موارد قطعی، محتمل و مشکوک در مراکز درمانی استان بستری هستند، گفت: از این تعداد ۲۱۳ نفر بیمار قطعی کووید ۱۹ هستند.

دکتر کریم در ادامه با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۴۹۸ نفر به مراکز درمانی و بهداشتی استان مراجعه سرپایی داشته اند، گفت: از این تعداد ۶۵ نفر بستری شده اند.

وجود ۱۲۹ بیمار بدحال

وی با اشاره به اینکه تعداد ۱۱۷ بیمار بستری شده جوان و پایین‌تر از سن پنجاه هستند، گفت: تعداد بیماران بستری شده بد حال نیز در ۲۴ ساعته گذشته به ۱۲۹ نفر رسیده است.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز طی ۲۴ ساعت گذشته هفت بیمار جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۸۰۴ نفر رسیده است.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها