۸۵ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان استان البرز توزیع شد

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان البرز گفت: ۸۵ هزار پرس غذای گرم در روز عید غدیرخم بین نیازمندان استان البرز توزیع شد.

۸۵ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان استان البرز توزیع شد

محمد مهدی پور سلیمانی با بیان اینکه مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام در بحث کمک به نیازمندان همیشه پیش قدم بوده است، اظهار داشت: در ایام شیوع بیماری کرونا نیز این فعالیت‌ها افزایش بیشتری داشت.

وی با بیان اینکه اجرای رزمایش مواسات از جمله کارهای انجام شده در این ایام بود، افزود: این رزمایش در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری صورت گرفت.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام استان البرز با اشاره به اینکه از مرحله اول این رزمایش تلاش‌ها برای اجرای مطلوب آن در استان صورت گرفت، بیان‌کرد: در مرحله نخست یک میلیون بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان و در دهه کرامت نیز 4 میلیون بسته پروتئینی آماده و بین نیازمندان توزیع شد.

پور سلیمانی تصریح‌کرد: همچنین در روز عید غدیر توزیع 85 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان استان البرز را داشتیم که با کمک هیئت‌های مذهبی، موکب‌ها، گروه‌های جهادی و خیرین انجام شد.

وی با اشاره به درپیش بودن ایام آغاز سال تحصیلی جدید، خاطرنشان‌کرد: در قالب پویش مشق احسان بسته‌های لوازم تحریر و همچنین برای نوعروسان اهداء جهیزیه انجام می‌شود.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها