رضا یزدانی: ترانه‌هایم امضا دارد

همزمان با انتشار آلبوم «درهم» رضا یزدانی با او گفت و گوی کوتاهی کردیم، این گفت و گو را در ادامه بخوانید.

رضا یزدانی: ترانه‌هایم امضا دارد

به گزارش خبر فوری ، رضا یزدانی گفت: هجده سال از انتشار اولین آلبومم می‌گذرد و این روزها دهمین آلبومم به نام «درهم» منتشر شده است. روز پنج‌شنبه در برج میلاد کنسرت برگزار می‌کنم. در این سال‌ها تلاش کرده‌ام طیف مخاطبانم را افزایش دهم اما حاضر نیستم با هر روش و ترفندی مردم را مشتری ترانه‌ها و آلبوم‌هایم کنم.

این خواننده ادامه داد: صدا و سبک خوانندگی‌ام مهر و امضای خاص رضا یزدانی را دارد. ترانه‌های نوستالژی مانند لاله‌زار، کوچه ملی، شمال و ... را خیلی از مردم دوست دارند و در کنسرت‌‌هایم درخواست بازخوانی آنها را می‌کنند.


وی گفت: جوانان برایم اهمیت دارند و برای جلب رضایت آنها ترانه عشق 15 سالگی را خوانده‌ام. واقعیت این است بعد از انتشار آلبوم ساعت 25، طیف مردمی که ترانه‌هایم را گوش می‌کردند وسیع‌تر شد. معتقدم ترانه‌ای که از دل برآید بر دل نیز می‌نشیند.


رضا یزدانی ادامه داد: به علاقمندانم کم‌فروشی نمی‌کنم و در کنسرت‌‌هایم برایشان سنگ تمام می‌گذارم از دکورهای متفاوت استفاده می‌کنم و به جرات می‌توانم بگویم اولین خواننده‌ای بودم که دکور به معنای واقعی را روی استیج بردم.چند سال قبل بود که یک پیکان را نصف کردم و روی سن بردم و به وسیله پرده‌آبی تداعی حرکت را به وجود آوردم.

این خواننده نسل جوان همچنین گفت: با انرژی روی استیچ می‌روم و همین انرژی را از مردم سراسر کشور نیز دریافت می‌کنم.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • فاطمه نادری
    0

    بسیار عالی

  • فاطمه نادری
    0

    بسیار عالی

  • هومن
    0

    رضا یزدانی رو از خواب بیدار کردین و باهاش مصاحبه گرفتین. چرا اینجوریه؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها