یک تیر و دونشان: حفظ سهام عدالت و دریافت کارت اعتباری نقدی

با خبرعیدانه دولت به سهامداران سهام عدالت مبنی برآزادسازی 30درصد دوم سهام عدالت در روز عیدغدیر , جنب و جوشی دوباره میان سهامداران این سهام ارزشمند شکل می گیرد.

یک تیر و دونشان: حفظ سهام عدالت و دریافت کارت اعتباری نقدی

با خبرعیدانه دولت به سهامداران سهام عدالت مبنی برآزادسازی 30درصد دوم سهام عدالت در روز عیدغدیر , جنب و جوشی دوباره میان سهامداران این سهام ارزشمند شکل می گیرد.
درمرحله اول این واگذاری ها , برخی از سهامداران ترجیح دادند سهامشان را به پول نزدیک تر کنند و با وکالت به بانکهای عامل , سهمشان را فروختند.
رخداد مثبت بورس و تمایلات شدید سرمایه گذاران به بازار سرمایه سبب شد این سهم در همان روزهای نخست به سهمی ارزشمند مبدل شود . بااین روند رو به رشد بازار بورس شاید سهامدارانی که 30 درصد اولیه را واگذار کردند امروز اگر به روز واگذاری برگردند تصمیمشان را تغییر دهند .
در حال حاضر بانکها نیز به دنبال راهکار تازه ای برای سهامداران و حمایت از استمرار سهامداری و حفظ این دارایی ارزشمند و در عین حال دسترسی به نقدینگی مورد نیازشان هستند . به طور مثال بررسی ها نشان می دهد بانک تجارت در حال آماده سازی راهکاری ساده برای این سهامداران است تا بتوانند در این بانک از طریق توثیق سهامشان , کارت اعتباری مرابحه دریافت کنند .
با این روش سهامدار علاوه بر حفظ سهمشان که پیش بینی افزایش ارزش آن بسیار زیاد است، می تواند از مزایای دسترسی به نقدینگی آنی و دریافت کارت اعتباری مرابحه بدون نیاز به ضامن در فرایندی سهل و آسان بهره مند شوند.
بادرنظر گرفتن گرایش مثبت بازار به سهام عدالت که اغلب شامل سهام ارزنده بانک ها و شرکت هاست , به نظر می رسد در آزادسازی مرحله دوم سهامداران سهام عدالت با انتخاب مناسب بتوانند مسیر بهتری را برای آینده مالی سهامشان رقم بزنند .

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • محسن
    0

    لطف بفرمایید بهشون بگید 30 درصد اول رو که دو ماه پیش درخواست فروشش رو زدیم به حساب ما واریز کنند . 30 درصد دوم پیشکششون. هنوز یک ریال به حساب بنده واریز نکردن. در حالی که گفتن 30 درصد رو همان اول فروختن. زمانی که امثال بنده درخواست فروش سهام عدالت رو به بانک تجارت دادن قیمت سهام بانک تجارت حدود 190 تومن بود و الان صفر تابلو برای بازگشایی بعد مجمع 385 تومن هست که قطعا حدود 400 تومن این هفته بازگشایی میشه. یعنی بیش از دوبرابر.

    نظرات شما -
    • پارسا غفارى
      0

      افرادی که حسابشان واریز نشده بعد ۱۰ام خرداد آزادسازی کردن.۲ .تعدادی شناسنامه جدید گرفتن سریال شناسنامه صحیح نیستن.۳.تعدادی اسم یا فامیل خودش را عوض کرده ویا پسوند خود را برداشته اند.۴تعدادی حساب خودرا فعال نکرده اند راکد است یعنی قابل واریز نیست.۵تعدادی از طریق دادگاه ویا غیره حسابشان مسدود ی بدهکار است.۶.تعدادی حساب خود را بسته وشبای جدید داده اند.۷.تعدادی هم زیر ۱۸سال هستن.

    • کارگر
      0

      خواهشا از بانک سپه درخواست داریم دوماه است منتظر فروش هستیم اونی که میفروشه حتما مشکل مالی داره

  • ناشناس
    0

    لطفا دولت فکری هم به حال جاماندگان کند همه ایرانی هستند استادان دانشگاه س عدالت گرفتند ولی کارگران ودست فروشان هیچ عدالت عدالت

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      باسلام من موسوی هستم که سی درصد سهام خود ابزاری حدوده چهل روز پیش برای فروشی گذاشتم ازطریق بانک ملی اما نتآسفانه یک ریال به حسابم واریز شده مشکل ازکجاست نمیدونم جرامعبلقی واریز نشده؟

    • سیدمحمودم سوی تیله بنی ازبهشهر
      0

      باسلام من موسوی هستم که سی درصد سهام خود حدوده چهل روز پیش برای فروشی گذاشتم ازطریق بانک ملی اما نتآسفانه یک ریال به حسابم واریز نشده مشکل ازکجاست نمیدونم جرامعبلقی واریز نشده؟

  • محسن
    0

    جناب آقای پارسا غفاری که جواب بنده رو دادید ممنون. بنده حاضرم برگ درخواست فروش رو ارایه بدم که قبل از 10 خرداد بوده یا بعد از 10 خرداد. هیچ کدام از 7 موردی رو که ایشون گفتن شامل حال بنده نمیشه و دوباره عرض میکنم بانک تجارت یک ریال به حساب بنده واریز نکرده. جوابیه جنابعالی رو هم در زیر کپی میکنم.. افرادی که حسابشان واریز نشده بعد ۱۰ام خرداد آزادسازی کردن.۲ .تعدادی شناسنامه جدید گرفتن سریال شناسنامه صحیح نیستن.۳.تعدادی اسم یا فامیل خودش را عوض کرده ویا پسوند خود را برداشته اند.۴تعدادی حساب خودرا فعال نکرده اند راکد است یعنی قابل واریز نیست.۵تعدادی از طریق دادگاه ویا غیره حسابشان مسدود ی بدهکار است.۶.تعدادی حساب خود را بسته وشبای جدید داده اند.۷.تعدادی هم زیر ۱۸سال هستن.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها