زیدان: دلیلی برای سرزنش واران وجود ندارد

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید با وجود حذف زودهنگام از لیگ قهرمانان اروپا از شاگردان دفاع کرد و حاضر نشد مسبب اصلی باخت تیمش در خانه منچسترسیتی را سرزنش کند.

زیدان: دلیلی برای سرزنش واران وجود ندارد

زین‌الدین زیدان سرمربی رئال مادرید پس از باخت 2 بر یک شاگردانش در خانه منچسترسیتی و قبول شکست 4 بر2 در مجموع دو دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به سایت اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) گفت: فصل ما در مجموع لایق نمره بسیار بالایی است. ما فقط سرهای‌مان را بالا می‌گیریم و خودمان را برای شروعی دیگر آماده می‌کنیم. این همان چیزی است که من به بازیکنانم هم گفتم. باید به دستاوردمان در این فصل افتخار کنیم. هیچ دلیلی برای بهانه آوردن جهت توجیه این شکست وجود ندارد. ما تمام تلاش‌مان را کردیم اما گاهی اوقات نتیجه آن چیزی نمی‌شود که شما می‌خواهید.

زیدان افزود: مسلماً ما نمی‌توانیم خوشحال باشیم اما فوتبال همین است. باید بپذیریم که فرصت‌هایی برای گلزنی داشتیم اما از آنها استفاده نکردیم. با این حال من باید بگویم 95 درصد از کاری که ما در این فصل انجام دادیم فوق‌العاده بوده است. زمانی که یک تیم می‌بازد، همه دنبال دلیلش هستند. بله وینیسیوس هم امشب می‌توانست بازی کند اما این بار نوبت دیگران بود. بیشتر از این هم نمی‌توانم چیزی در این باره بگویم. این فصل در کل برای ما خوب بود. امشب ما باید هر کاری از دست‌مان برمی‌آمد، انجام می‌دادیم و و همینطور هم شد. یکسری کاستی‌های جزئی هم بود اما هرچه بود گذشت و حالا ما باید استراحت کنیم و برای فصل بعد آماده شویم.

سرمربی رئال مادرید درباره آینده‌اش بعد از این شکست هم گفت: من سرمربی رئال مادرید هستم تا زمانی که اتفاقی رخ دهد. من اینجا هستم و تیم را هدایت می‌کنم. وقتی شما می‌بازید، باید قبول کنید که یکسری کمبودها داشته‌اید. باخت خانگی ما در دور رفت دلیل اصلی حذف‌مان بود. ما اما امشب فرصت جبران داشتیم و می‌توانستیم گل دوم را هم بزنیم اما همانطور که گفتم نیازی به بهانه آوردن نیست. تبریک به منچسترسیتی بابت صعود و تشکر از بازیکنانم بابت زحمات‌شان در این فصل. این رویکرد من است. من فقط روی نکات خوب تمرکز می‌کنم. بله باختن شیوه جالبی برای به پایان رساندن یک فصل نیست اما ما باید این باخت را قبول کنیم. ما در خانه و خارج از خانه باختیم. سعی در جبران داشتیم اما نشد.

این اولین ناکامی زیدان در لیگ قهرمانان اروپا به عنوان سرمربی بود. او در فصل قبلی که هدایت این تیم را برعهده داشت، با کهکشانی‌ها قهرمان شده بود و فصل گذشته هم پس از حذف کهکشانی‌ها هدایت آنها را برعهده گرفت.

منبع: تسنیم

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها