ماجرای کشف یک جسد در چمدانی در فرودگاه مونیخ

مأموران بازرسی فرودگاه مونیخ هنگام اسکن یکی از چمدان‌های مسافرین طرحی از اسکلت یک انسان را روی دستگاه ایکس ری مشاهده کردند و طولی نکشید که شک ناباورانه پلیس فرودگاه مونیخ آلمان به یقین تبدیل شد.

ماجرای کشف یک جسد در چمدانی در فرودگاه مونیخ

چند روز پیش مأموران بازرسی فرودگاه مونیخ هنگام اسکن یکی از چمدان‌های مسافرین طرحی از اسکلت یک انسان را روی دستگاه ایکس ری مشاهده کردند.

بلافاصله پلیس فدرال آلمان در فرودگاه حاضر شد و شروع به جست و جوی مالک چمدان کرد و طولی نکشید که مالک چمدان را یافت. یک خانم ۷۴ ساله که همراه دختر ۵۲ ساله خود به قصد ایروان ارمنستان از تسالونیکی به آلمان سفر کرده بودند.

در تحقیقاتی که پلیس فدرال آلمان از این دو به عمل آورد، روشن شد که این اسکلت بقایای شوهر زن ۷۴ ساله است که در سال ۲۰۰۸ یعنی ۱۲ سال پیش به مرگ طبیعی در یونان درگذشته بود اما چون او وصیت کرده بود که در وطنش دفن شود، آنها تصمیم گرفتند آرزوی او را برآورده کنند که به دلیل شیوع ویروس کرونا مسیر مونیخ و کیف را انتخاب کرده بودند.

با تأیید یک افسر پزشک که در محل حضور داشت و بررسی دادستانی عمومی مونیخ در مورد درستی گواهی فوت و اسناد مقامات یونان، سرانجام پلیس آلمان به این دو اجازه داد تا به سفر خود ادامه دهند.

منبع: دویچه‌وله فارسی

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها