ساری: نتیجه بازی‌مان مقابل لیون تعیین‌کننده آینده من نیست/ کار سختی برای صعود داریم

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس درباره ماندنی بودنش در این باشگاه برای فصل آینده با وجود انتقادات گسترده‌ای که از عملکرد شاگردانش صورت گرفته است، شفاف‌سازی کرد.

ساری: نتیجه بازی‌مان مقابل لیون تعیین‌کننده آینده من نیست/ کار سختی برای صعود داریم

مائوریتزیو ساری سرمربی تیم فوتبال یوونتوس در نشست خبری پیش از بازی خانگی جمعه شب تیمش مقابل لیون در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راجع به این بازی و مسائل دیگر به خبرنگاران پاسخ داد.

او درباره چالش تیمش برای جبران باخت یک بر صفر بازی دور رفت گفت: قطعاً برای صعود باید عملکرد فوق‌العاده ارائه کنیم. لیون از زمانی که به دفاع سه نفره رو آورده خیلی فرق کرده و قوی‌تر شده است، در خط میانی‌اش منسجم‌تر بازی می‌کند و در ضدحملاتش هم سریع‌‌تر و خطرناک‌تر است. با توجه به نتیجه بازی رفت، کار ما خیلی سخت است. لازم است که با آرامش و تمرکز به مصاف حریف برویم. متأسفانه آن نتیجه بدان معناست که ما باید به همان شیوه‌ای بازی کنیم که حریف می‌خواهد و کارش را برای ضدحمله زدن آسان‌تر می‌کند.

ساری درباره وضعیت بازیکنانش به خصوص مصدومان تیم از جمله پائولو دیبالا تصریح کرد: این موضوع توسط پزشکان باشگاه در حال بررسی است، اگرچه من او را حین تمرین و انجام یکسری حرکات به خصوص دیدم. صبح روز بازی مشخص می‌شود که آیا می‌تواند بازی کند یا نه. بعد از آن با پزشکان تیم صحبت خواهم کرد تا ببینم وضعیتش چطور است. کریستیانو رونالدو هم خیلی خوب تمرین کرده است.در تمرینات حواسم به او بود و دیدم که یک گل فوق‌العاده زد.

سرمربی بانوی پیر در نهایت در پاسخ به این سؤال که آیا امکان دارد این آخرین حضور او روی نیمکت یوونتوس باشد، خاطر نشان کرد: خیر. فکر می‌کنم که این سؤال به نوعی تازه‌کار قلمداد کردن مدیران باشگاه ماست. به نظر من آنها تازه‌کار نیستند. مدیران باشگاه ارزیابی‌های‌شان درباره مرا براساس عملکرد تیم در کل فصل انجام می‌دهند، پس اگر تصمیم به آوردن یک مربی جدید گرفته باشند، نتیجه بازی ما با لیون تأثیر چندانی روی تصمیم آنها نخواهد داشت، حالا می‌‌خواهد برد باشد یا باخت. درست است که این بازی مهمی است، اما قهرمانی در سری A هم مهم بود. برای ما خیلی مهم است که جزو هشت تیم برتر این رقابت‌ها در پرتغال باشیم. من به انتقاداتی که از تیمم می‌شود، اهمیت نمی‌دهم. ما شاید سخت‌ترین فصل تاریخ سری A را فتح کردیم و از این بابت خوشحالم، چون با وجود کلی حاشیه و مانع موفق به انجام این کار شدیم.

منبع: تسنیم

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها