پیشگوی مطرح انتخابات آمریکا: ترامپ شکست می خورد

استاد دانشگاه آمریکا که به پیشگویی درست نتایج انتخابات ریاست جمهوری شهرت دارد، گفت که بایدن در انتخابات نوامبر ترامپ را شکست خواهد داد.

پیشگوی مطرح انتخابات آمریکا: ترامپ شکست می خورد

آلن لیچمن، تاریخ نگاری که نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را از سال ۱۹۸۴ به درستی پیش بینی کرده یکی از افرادی است که سال ۲۰۱۶ اعلام کرد ترامپ چهل و پنجمین رییس جمهور آمریکا خواهد بود. او همچنین پیش بینی کرده بود که ترامپ به عنوان رئیس جمهور هدف استیضاح قرار خواهد گرفت.

او از یک سیستم ۱۳ فاکتوری برای پیش بینی پیروز انتخابات بهره می گیرد. عواملی نظیر دوران تصدی، شاخصه های اقتصادی کوتاه و دراز مدت، رسوایی ها و نا آرامی های اجتماعی.

وی به نیویورک تایمز گفته است: پیش بینی کلیدی این است که ترامپ کاخ سفید را از دست خواهد داد.

او معتقد است که انتخابات یک رقابت بسیار نزدیک خواهد بود و بایدن در هفت مولفه از مجموع ۱۳ مولفه کلیدی مدل لیچمن، بر ترامپ برتری دارد و این به معنای برتری او در نتیجه نهایی انتخابات است.

به گفته لیچمن ترامپ این امتیاز را دارد که با رقیب اصلی و یک کاندیدای جدی درون حزبی روبرو نیست همان چیزی که شکست کلینتون در ۲۰۱۶ را موجب شد.

او گفته است همان دلایلی که باعث شد جمهوری خواهان مجلس نمایندگان را در ۲۰۱۸ از دست بدهند باعث شکست ترامپ خواهد شد. و از دست دادن مجلس نمایندگان برای ترامپ یک امتیاز صفر بوده و منجر به از دست دادن میدان نبرد با رسوایی نیز شد که در نهایت زمزمه های استیضاح را بوجود آورد.

وی با اشاره به ناآرامی های گسترده اجتماعی در سراسر آمریکا علیه نابرابری نژادی می گوید: این ناآرامی ها به اندازه ای است که نظم اجتماعی را تهدید کند.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • علی
    0

    حتما این پیشگو ایرانی است!!

  • کاربر ناشناس
    0

    نوع ایرانی ان میشه رمال و دعا گیر

  • رضا
    0

    فال و پیشگویی در اسلام مطرود است و مورد نهی قرار گرفته.

  • ......
    0

    به کوری چشم دشمناش دوباره عمو ترامپ پیروز میشه و اون موقعست که دیکتاتور باید به پایان سلام کنه

  • علی
    0

    مهم این هست که ترامپ برای مردم کشورش خوب بوده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها