خودمان ناآرام بودیم اما مردم را آرام کردیم!

امید ملایی / خبرنگار

خودمان ناآرام بودیم اما مردم را آرام کردیم!

جنس روز خبرنگار امسال متفاوت‌تر از همیشه است؛ از پارسال تا امسال خبرنگاران در تمام زمینه‌ها پخته‌تر از گذشته شدند، سال پر حادثه‌ای را پشت سر گذاشتیم، همه چیز از اعتراضات بنزینی آبان‌ماه۹۸ آغاز شد و هنوز تازه به خودمان آمده بودیم که تلخ‌ترین جمعه عمرمان رقم خورد، بله امسال ما حاج قاسم سلیمانی سردار سرافراز سپاه اسلام را از دست دادیم و در سوگش گریستیم، هنوز خبر رفتن حاج قاسم را هضم نکرده بودیم که خبر فاجعه هواپیمای اوکراینی آمد، خبری که حتی خودمان هم به سختی باورش کردیم!

وقتی که فکر کردیم شاید بشود یک نفس آرام بکشیم تازه سرفصل جدیدی آغاز شد، تازه سال کرونایی شد؛ ما خبرنگاران با چشمانمان دیدیم که چطور هموطنانمان یکی یکی کوله بار سفر می‌بندند، البته با افتخار مجاهدت‌های مدافعان سلامت را به تصویر کشیدیم و لذت بردیم از این همه از خود گذشتگی!

البته از گرانی‌های این سال هم نمی‌شود گذشت، ما خبرنگاران هم با مشکلات معیشتی دست و پنجه نرم کردیم اما بازهم بیخیال درد مردم نبودیم.

حالا رسیده‌ایم به روز خبرنگار، قطعا در تمام برهه‌های حساس سال گذشته بخشی از نهادها و مردم درگیر فجایع‌اش بودند اما خبرنگاران در تمام این روزها وظیفه سختی را داشتند؛ وظیفه‌ای که باعث شد پخته‌تر از گذشته باشیم، وظیفه‌ای که باعث شد اشک بریزیم و خبرها را مخابره کنیم، وظیفه‌ای که باعث شد مدافع سلامت روان و فکر مردم باشیم و هرچند خودمان ناآرام بودیم اما باید مردم را آرام می‌کردیم

روز خبرنگار مبارک...

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • لیلا
    0

    روزتون مبارک وخسته نباشید چرا بعضی از خبرنگاران خبرفوری نظرات مارو سانسورمیکنن؟ چیزبدی نیست.کی نظرات ماروسانسورمیکنه.خدا ازش نگذره...نظرات سازنده.آزادی بیان مگه نیست؟؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها