اقدام عجیب در فدراسیون شطرنج/ نام نامزد ریاست از خبر حذف شد!

فدراسیون شطرنج در اقدامی عجیب نام یکی از نامزدهای ریاست این فدراسیون را در خبری که بر روی خروجی خود قرار داده بود حذف کرد!

اقدام عجیب در فدراسیون شطرنج/ نام نامزد ریاست از خبر حذف شد!

مرتضی محمودوند یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی همراه با محمد ابراهیم مداحی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و یکی از کاندیداهای انتخابات شطرنج روز چهارشنبه مهمان فدراسیون شطرنج بودند اما خبری که روی خروجی سایت فدراسیون قرار گرفت هیچ اشاره ای به حضور مداحی نداشت و نه اسمی از وی برده شد و نه در تصویر ثبت شده این نامزد انتخابات پیش رو حضور داشت.

در خبری که بر روی خروجی سایت فدراسیون شطرنج قرار گرفته آمده است: « فرهاد نیکوخصال، سرپرست فدراسیون شطرنج امروز(چهارشنبه) در محل فدراسیون میزبان مرتضی محمودوند عضو کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی بود. در این نشست محسن سمیع‌زاده سرپرست دبیری و شادی پریدر نایب ریییس بانوان نیز حضور داشتند.

همچنین تعدادی از قهرمانان شطرنج کشور همچون احسان قائم مقامی، ساراسادات خادم‌الشریعه و محمدامین طباطبایی نیز با عضو کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

نیکوخصال در این جلسه مشکلات اصلی خانواده شطرنج را مطرح کرد. سرپرست فدراسیون با درنظر گرفتن نتایج ملی‌پوشان کشورمان در مسابقات المپیاد جهانی و رقابت‌های قهرمانی خواستار این موضوع شد که شطرنج‌بازان نیز بتوانند از تسهیلات نظام وظیفه و پاداش برخوردار شوند.

همچنین مواردی همچون افزایش سقف اعتبارات، جذب اسپانسر برای فدراسیون، مشکلات بانوان شطرنج‌باز که حرف‌های زیادی برای گفتن در سطح جهان دارند هم از جمله موارد مطرح شده در این نشست بود.

محمودوند هم پس از شنیدن کامل اظهارات نیکوخصال برای این فدراسیون و قهرمانانش آرزوی موفقیت کرد و قول داد تا تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات شطرنج به کار بگیرد. او همچنین حمایت از قشر فرهیخته ورزش را از وظایف مجلس شورای اسلامی دانست.

در پایان این نشست هم اعضای حاضر در جلسه نکاتی را مطرح کردند و مشکلات خود را به گوش نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی رساندند.»

این که چرا مسئولان فدراسیون شطرنج اشاره ای به نام ابراهیم مداحی نکرده اند عجیب است و به نظر می رسد به انتخابات پیش رو ربط دارد. مداحی که سابقه ریاست فدراسیون شطرنج را دارد یکی از نامزدهای حضور در انتخابات است و از شانس بالایی برای ریاست برخوردار است.

اگر قرار بود نام و تصویری از نامزدهای حضور در انتخابات برده نشود پس چرا شادی پریدر به عنوان یکی از نامزدها در تصویر منتشر شده حضور دارد؟

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها