مبارزه با سر شبکه‌های توزیع مواد مخدر/ پلمب ۱۰۵ خانه پلاک قرمز

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران راهبرد امسال پلیس مبارزه با موادمخدر در کلانشهر تهران را مبارزه با سر شبکه‌های توزیع اعلام کرد و گفت: این عملیات در سه سطح انجام خواهد شد.

مبارزه با سر شبکه‌های توزیع مواد مخدر/ پلمب ۱۰۵ خانه پلاک قرمز

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند با بیان اینکه راهبرد امسال پلیس مبارزه با مواد مخدر در کلانشهر تهران مبارزه با سر شبکه‌های توزیع است، افزود: طرح ریزی عملیات مشترک از مرز تا تهران برای دستگیری سوداگران مرگ و حاملان مواد مخدر یکی از اقداماتی است که در چند ماه اخیر با شدت بیشتری دنبال می‌شود.

وی افزود: در سطح تهران، عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر در سه سطح تقسیم بندی شده است. در سطح یک، رصد پاتوق‌های اصلی مواد مخدر در مناطق جاجرود، شوش، هرندی و دره فرحزاد که در سطح یک از لحاظ آلودگی هستند.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: مأموران در این مرحله توزیع کنندگان اصلی را ردیابی می‌کنند به طوری که با اشراف اطلاعاتی تا کنون بیش از ۵۰ توزیع کننده اصلی در این محل‌ها دستگیر شده‌اند و بیش از صدها کیلو گرم مواد مخدر از آنان کشف شده است.

حسنوند در ادامه اضافه کرد: در سطح دوم عملیات، خانه‌هایی که به محلی برای توزیع تبدیل شده‌اند، شناسایی می‌شوند. تا کنون بیش از ۳۸۶ خانه در مناطق مختلف تهران شناسایی شده‌اند و از این تعداد ۱۰۵ خانه پلاک قرمز که شامل ۶۸۰ اتاق بودند با حکم قضائی از سوی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب پلمپ شده‌اند.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در سطح سوم، تمامی فضاهای سبز شهری، بوستان‌ها و حاشیه بزرگراه‌ها از جمله شهید همت، شهید حکیم و کردستان را به طور شبانه روزی تحت کنترل و رصد قرار می‌دهیم و با همکاری کلانتری‌ها اقدام به پاکسازی آنها می‌کنیم که از ابتدای امسال تا کنون ۲۹ هزار نفر معتاد و خرده فروش در سطح شهر تهران جمع آوری و دستگیر شده‌اند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در پایان خاطرنشان کرد: عزم و اراده پلیس در برخورد با سوداگران مرگ بسیار جدی است و پلیس از هیچ اقدام و کوششی در این رابطه فروگذار نخواهد بود.

منبع: مهر

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • آرزو
    0

    خانه های پلاک قرمز‌و خانه ای که درونش‌هم مواد کشیده میشه هم خرید و فروش میشه رو به چه شماره ای باید گزارش‌بدیم؟؟؟؟ کلانتری محل که فقط میاد و میره؛ خسته شدیم‌به خدا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها