رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان:

۳۰۰۰ نفر توسط تیم درمانی گیلان در کرمانشاه ویزیت شدند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان گفت: تاکنون ۱۰۰ نفر متخصص و کادر پزشکی گیلانی به مناطق آسیب دیده کرمانشاه اعزام شدند.

۳۰۰۰ نفر توسط تیم درمانی گیلان در کرمانشاه ویزیت شدند


به گزارش سایت خبر فوری به نقل از تسنیم ، شاهرخ یوسف‌زاده چابک صبح امروز در نشست خبری در رشت اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان کمک به مردم زلزله‌زده کرمانشاه را از اقدامات اولویت‌دار خود تعیین کرده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکیگیلان با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 3 هزار نفر در مناطق آسیب‌دیده توسط تیم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان ویزیت شدند افزود: روزانه بیش از 500 نفر از هموطنان آسیب‌دیده توسط تیم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان تحت مداوا قرار می‌گیرند.

یوسف‌زاده با بیان اینکه ارسال‌ کمک‌های مردمی و تیم‌های درمانی از استان گیلان به استان کرمانشاه ادامه دارد تصریح کرد: تیم کمک درمانی استان گیلان متشکل از 31 پزشک متخصص و کادر تخصصی روز گذشته به کرمانشاه‌ اعزام شد و این اعزام تیم پزشکی به این مناطق ادامه دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان با اشاره به اینکه تیم مذکور به‌منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی از استان گیلان به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه اعزام شدند بیان کرد: 10 نفر از این تیم، کادر تخصصی دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان هستند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 100 پزشک و نیروهای درمانی از استان گیلان به مناطق زلزله‌زده غرب کشور اعزام‌ شدند افزود: از لحظات آغازین زلزله منطقه ثلاث باباجانی از توابع شهرستان جوانرود کرمانشاه در منطقه مرزی ایران و عراق تحت پوشش تیم‌های درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان قرار گرفت.

دبیر انجمن داروسازان استان گیلان نیز در این نشست با اشاره به اینکه این انجمن تا‌کنون 15 میلیون تومان به‌صورت نقدی به زلزله‌زدگان غرب کشور کمک کرده است خاطرنشان کرد: این کمک نقدی به حساب انجمن داروسازان استان کرمانشاه واریز می‌شود.

کیان یعقوبی با تاکید بر اینکه 15 میلیون تومان داروهای مختلف شامل انواع داروها، آنتی‌بیوتیک و مسکن از استان گیلان به کرمانشاه اعزام شده است بیان کرد: کمک‌ و یاری‌ رساندن به هموطنان آسیب‌دیده غرب کشور یک وظیفه انسانی است.

منبع: تسنیم

56

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها