روزانه ۶۰ هزار ماسک در تربت‌حیدریه تولید می‌شود

مدیر غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه از تولید روزانه ۶۰ هزار ماسک در این شهرستان خبر داد.

روزانه ۶۰ هزار ماسک در تربت‌حیدریه تولید می‌شود

سیدجواد حسینی روز چهارشنبه در جریان بازدید معاون فرماندار تربت‌حیدریه و شماری از مسوولان محلی از کارگاه‌های تولید ماسک این شهرستان افزود: هم‌اکنون ۲ کارگاه در این شهرستان در زمینه تولید ماسک مشغول فعالیت هستند.

وی با تاکید بر نظارت مستمر از واحدهای تولید ماسک و عرضه آن در بازار ادامه داد: ماسک‌های تولیدی با نظارت مستمر مسوولان در اختیار داروخانه‌ها و فروشگاه‌های کالاهای طبی زیرپوشش دانشگاه علوم پززشکی تربت‌حیدریه قرار می‌گیرند.

مدیر غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: مردم می‌توانند هرگونه انتقاد، پیشنهاد یا اعتراض خود را از طریق تماس با شماره تلفن ۵۲۳۱۳۰۷۰ واحد مدیریت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه اطلاع دهند تا در کمترین زمان رسیدگی شود.

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی چندی پیش، نرخ مصوب هر عدد "ماسک سه‌لایه" در محل واحد صنعتی را ۱۰ هزار و ۵۰۰ ریال و برای عرضه به مصرف‌کننده در این استان ۱۳ هزار ریال اعلام کرد.

دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه با زیرپوشش داشتن سه شهرستان تربت‌حیدریه، مه‌ولات و زاوه به ۳۶۳ هزار نفر جمعیت این شهرستان‌ها در جنوب استان خراسان رضوی خدمات می‌دهد.
این دانشگاه ۱۹۰ تخت در بیمارستان نهم دی تربت‌حیدریه و ۲۰ تخت در مه‌ولات دارد.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۳۱۴ هزار و ۷۸۶ نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. بیماری کووید ۱۹ تاکنون جان ۱۷ هزار و ۶۱۷ نفر را در کشور گرفته است.

همچنین تاکنون ۲۷۲ هزار و ۵۳۵ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در ایران بهبود یافته‌اند.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها