واکنش وکیل سعید حجاریان به اظهارات سخنگوی هیئت نظارت به رفتار نمایندگان

وکیل سعید حجاریان گفت: چرا تاکنون هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان به نامه دادسرا پاسخ نداده است؟ اظهار بی اطلاعی کردن، غضنفرآبادی عجیب است!

واکنش وکیل سعید حجاریان به اظهارات سخنگوی هیئت نظارت به رفتار نمایندگان

پس از انتشار مصاحبه با سخنگوی هیئت نظارت با رفتار نمایندگان در رابطه با ارجاع شکایت سعید حجاریان از ادعای یک نماینده وتوضیحات غضنفرآبادی مبنی بر اینکه شکایتی به این هیئت واصل نشده است، علی مجتهدزاده، وکیل سعید حجاریان، در گفت‌‌وگویی مطرح کرد: حدود یکی، دو روز بعد از شکایت شعبه چهارم، بازپرسی نامه‌ای به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان ارسال کرد با این عنوان که آیا مسائل شخصی که این نماینده مطرح کرده است، ارتباطی به وظایف نمایندگی دارد یا خیر؟ و این استعلام صورت گرفت، البته مشخص است این صحبت‌ها ارتباطی به وظایف نمایندگی ندارد و کاملا مباحث شخصی و با اهداف سیاسی است و به قصد اتهام‌زنی دنبال می‌شود. آقای غضنفرآبادی یک حقوقدان و قاضی پرسابقه است خود قطعا می‌داند این صحبت‌ها خیلی وجاهت ندارد که نماینده‌ای بخواهد بگوید من این حرف‌ها را در چارچوب نمایندگی‌ام مطرح کردم.

مجتهدزاده گفت: طی نامه‌ای خطاب به نائب رئیس مجلس این اقدامات خلاف قانون و اخلاق نماینده شرح داده شده و طبق قانون نائب رئیس موظف است این را به هیئت نظارت منعکس کند، اینکه چرا تاکنون این نامه به دست اعضای هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان نرسیده است را نمی‌دانم! اما نامه دادسرا که قطعا به این هیئت رسیده و حدود 2 هفته می‌گذرد که برای مجلس ارسال شده است. چرا به نامه دادسرا تا امروز جواب داده نشده است؟ اینکه آقای غضنفرآبادی می‌گوید من نمی‌دانم، اگر واقعا خبر ندارد پیگیری کنند، مگر چند روز از تشکیل مجلس می گذرد و از چند نماینده شکایت شده است؟ این موضوع پر سر و صدایی راجع به یکی از شخصیت‌های مورد احترام مردم بوده و یک جوانی صحبت‌های خلاف قانون را مطرح کرده است.

او افزود: چرا تاکنون هیات نظارت بر رفتار نمایندگان به نامه دادسرا پاسخ نداده است؟ این اظهار بی اطلاعی کردن آقای غضنفرآبادی عجیب است! ما رسیدش را منتشر کردیم و ایشان حقوقدان است و می‌داند ما که خودمان این را جعل نکردیم. ما به تکلیف‌مان عمل و به دادسرا شکایت کردیم و دادسرا نیز به هیئت نظارت نامه زده و نامه‌ای را هم به آقای قاضی‌زاده نوشتیم که این آقای جوان خلاف وظایف و شئونات نمایندگی عمل کرده است. او هم که هم حزب و رفیق شماست؛ آقای قاضی‌زاده هاشمی چطور به شما اعلام نکرده و مطلب را منعکس نکرده است تا امروز؟ ما به مجلس که دسترسی نداریم ببینیم چه خبر است در اصل آقای غضنفرآبادی طوری رفتار کرده انگار اصلا خبری نبوده است.

منبع: برنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها