سعادتمند: برای اولین بار در یک پرونده خارجی پیروز شدیم

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: برای نخستین بار در یک پرونده شکایت خارجی در فیفا پیروز شدیم که مربوط به دستیار وینفرد شفر بود.

سعادتمند: برای اولین بار در یک پرونده خارجی پیروز شدیم

احمد سعادتمند درباره جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: تلاش اعضای هیئت مدیره و بنده در راه تأمین منابع مالی برای بخش‌های ریالی و ارزی است تا بتوانیم در بخش تأمین منابع برای پرونده‌های خارجی تصمیماتی اتخاذ کنیم.

وی افزود: این خبر را بدهم که برای اولین بار در یک پرونده شکایت خارجی پیروز شدیم که مربوط به میگوئیل کولی، دستیار وینفرد شفر بود.

مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به وضعیت داریوش شجاعیان برای بازی کردن تصریح کرد: من با نبی دبیر کل فدراسیون فوتبال صحبت کرده و خواهش کردم با وجود عدم میل باطنی با فیفا مکاتبه کنیم. شجاعیان قرارداد حرفه‌ای دارد و می‌تواند در دیدارهای باقی مانده لیگ و جام حذفی برای استقلال بازی کند و حتی عضو تیم ملی فوتبال باشد. ما نباید این حق را از او بگیریم، به همین دلیل امروز برای مشخص شدن وضعیت شجاعیان، با فیفا مکاتبه کردیم.

سعادتمند در رابطه با شکایت وینفرد شفر و ساشا پسرش خاطرنشان کرد: در پرونده ساشا به احتمال زیاد برنده خواهیم شد. در خصوص شفر سه نوبت رای صادره و تأکید شده است که باید تا 10 روز آینده حدود 600 هزار دلار به او پرداخت کنیم. با اعضای هیئت مدیره تلاش کردیم با تامین منابع به خیر و خوشی این موضوع را تمام کنیم.

وی درباره لیست ارائه شده توسط فرهاد مجیدی و بحث جذب احسان حاج صفی گفت: جلساتی با کادر فنی و سرمربی تیم برگزار کرده‌ایم و تمام تلاش‌مان این است که شاکله تیم حفظ شود. بازیکنان استقلال پرقدرت و با انگیزه هستند. امسال کمترین خروجی را خواهیم داشت و در بحث جذب بازیکنان جدید نفرات با کیفیت و در شان استقلال جذب خواهند شد. تعداد بازیکنانی که قراردادشان به پایان می‌رسد بالای 5 بازیکن است و قرارداد بیشتر آنها تمدید خواهد شد. راهکارهایی برای تمدید قرارداد پیش‌بینی شده و تا آخر هفته از یکی از آنها رونمایی خواهد شد. به تناوب نیز بحث تمدید قراردادها آغاز می‌شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به خبر خوشی که قرار بود بدهد که ظاهرا مربوط به سند مالکیت ورزشگاه مرغوبکار بود، گفت: خیلی از عزیزان گفته‌اند که ورزشگاه پیری است. از عزیزانی که قبلا پیگیر بودند، تشکر می‌کنیم اما در دو سه ماه اخیر پیگیری کردیم که این ورزشگاه به قول دوستان پیر را بگیریم. این مجموعه سرمایه 500 میلیاردی دارد و می‌توانیم ارزش افزوده‌های دیگری از کنار آن داشته باشیم. از طرفی، برای ورود به بورس باید افزایش دارایی داشته باشیم. این سند جزو افتخارات باشگاه استقلال خواهد بود. استقلال صاحب ملک شده و به نام این باشگاه است. امروز به همراه حجت نظری، عضو هیئت مدیره و شهردار آن ناحیه از کمپ مرحوم حجازی نیز بازدید کردیم و قرار است سند این مجموعه را نیز هفته آینده بگیریم تا با مشارکت سرمایه‌داران اتفاقاتی خوبی رقم بزنیم.

سعادتمند در خصوص اینکه اگر استقلال وارد بورس نشود، مجموعه مرغوبکار بار دیگر به وزارت ورزش واگذار می‌شود،گفت: وقتی می‌گوییم خبر خوب یعنی قطعی و دسته اول است و اما و اگر ندارد. سند به نام باشگاه استقلال است. چهار و نیم هکتار سند به نام استقلال زده شده است.

منبع: تسنیم

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها