ممنوعیت فروش گردو پوست سبز در نهاوند

خرید و فروش گردوی پوست سبز تا پایان شهریور در نهاوند ممنوع است

ممنوعیت فروش گردو پوست سبز در نهاوند

عباس آزاد بخت دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند گفت: خرید و فروش گردوی پوست سبز تا پایان شهریور در نهاوند ممنوع است.

او با بیان اینکه محصول گردو تا پایان شهریور در نهاوند قابل رسیدن و برداشت نیست، گفت: مشاهده شده عده‌ای از افراد و معتادین در روز‌های اخیر اقدام به سرقت گردو از باغات نهاوند و خرید و فروش آن در سطح شهر می‌نمایند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند گفت: با هماهنگی فرمانده انتظامی نهاوند به کلیه‌ی کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها سطح شهرستان دستور داده شد، در صورت مشاهده‌ی خرید محصولات باغی (گردو با پوست سبز تا قبل از پایان شهریور) نسبت به دستگیری خریدار (کسبه یا دستفروشان) بعنوان معامله کننده‌ی مال مسروقه و جمع‌آوری و ضبط گردو ها‌ی خریداری شده اقدام نمایند.

آزاد بخت افزود: همچنین از روز سه شنبه ۱۴ مردادماه تمام مغازه‌های فاقد پروانه کسب در سطح شهرستان که اقدام به خرید و فروش محصولات باغی می‌کنند، با هماهنگی فرمانده انتظامی پلمپ می‌شوند.

او بیان کرد: در هفته‌های اخیر افراد معتاد و ولگرد شبانه به باغ‌های گردو در نقاط شهری و روستایی دستبرد زده و گردو‌ها را که هنوز نرسیده اند می‌چینند و می‌فروشند همچنین محصول گشنیز را نیز سرقت می‌کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها