۲۴ معتاد متجاهر در سرپل‌ذهاب جمع‌آوری شد

فرمانده انتظامی سرپل ذهاب گفت: ۲۴ معتاد متجاهر روز گذشته در پی اجرای طرح یک روزه ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده شهر از وجود معتادان در محلات مختلف جمع‌آوری شد.

۲۴ معتاد متجاهر در سرپل‌ذهاب جمع‌آوری شد

سرهنگ منوچهر رضایی روز سه‌شنبه افزود: ماموران پلیس انتظامی سرپل‌ذهاب در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان جامعه طرح امنیت محله محور را پس از شناسایی مناطق جرم خیز و آلوده به اجرا درآوردند.

وی گفت: پلیس مواد مخدر شهرستان در این راستا ضمن هماهنگی با دادستان و با همکاری سایر واحدهای انتظامی نسبت به پاکسازی مناطق مختلف شهر سرپل‌ذهاب اقدام کرد.

فرمانده انتظامی سرپل‌ذهاب اظهار داشت: از معتادان دستگیر شده بیش از ۱۷۹ گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف و دستگیر شدگان برابر ماده ۱۶ تحویل کمپ‌های ترک اعتیاد شدند.

رضایی ادامه داد: طرح‌های امنیت محله محور با هدف برقراری نظم و امنیت پایدار به صورت مستمر در سطح شهرستان اجرا می‌شود و در این راستا پلیس به صورت جدی با افراد هنجارشکن برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ فوریت های پلیسی و سامانه ۱۹۷ به ماموران انتظامی اطلاع دهند تا در کمترین زمان رسیدگی شود.

سرپل ذهاب با بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه، دارای ۴۸ کیلومتر نوار مرزی با عراق است.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها