در انتظار مصاحبه علیمنصور طور فرهاد مجیدی باشید!

سرمربی استقلال در صورت پیروزی برابر سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی احتمالا با رسانه ها گفت و گو خواهد کرد.

در انتظار مصاحبه علیمنصور طور فرهاد مجیدی باشید!

فرهاد مجیدی مدت ها است سکوت کرده و در کنفرانس مطبوعاتی قبل و بعد از بازی ها شرکت نمی کند.

البته به هیچ عنوان سکوت سرمربی جوان استقلال به نشانه رضایت نیست چرا که او حرف های جذاب و شنیدنی دارد که فعلا حاضر نشده است آنها را رسانه ای کند اما افراد نزدیک به مجیدی تایید می کنند که روزهای سکوت سرمربی جوان استقلال روبه اتمام است و او به زودی گفت و گویی مفصل و جنجالی با رسانه ها انجام می دهد.

فرهاد مجیدی اعتقاد دارد اراده ای در فوتبال برای برکناری و نتیجه نگرفتن او وجود دارد و این سوژه اولین گفت و گوی او که احتمالا به زودی انجام می دهد خواهد بود.

اما زمان احتمالی صحبت فرهاد مجیدی با رسانه ها کی خواهد بود؟ با توجه به اینکه استقلال باید پنجشنبه هفته جاری در هفته بیست و هشتم لیگ برتر به مصاف شهرخودرو برود صحبت های مجیدی احتمالا به بعد از بازی با سپاهان و پیروزی احتمالی این تیم در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی موکول می شود، در این بین گفته می شود سرمربی جوان استقلال خود را برای افشاگری در این تاریخ آماده کرده است.

در این بین افراد نزدیک به سرمربی استقلال می گویند کنفرانس مطبلوعاتی فرهاد مجیدی احتمالا چیزی شبیه به نشست علیرضا منصوریان در روز استعفایش از سرمربیگری آبی ها خواهد بود، نشستی که بیش از یک مسابقه کامل فوتبال به طول خواهد انجامید و او در مورد مشکلاتی که در طول حضورش در این تیم برایش به وجود آمده بود، صحبت کرد.

منبع: طرفداری

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها