فهرست ضعیف‌ترین بازیکنان لیگ برتر انگلیس با حضور جهانبخش

یک رسانه آلمانی ضعیف‌ترین بازیکن هر ۲۰ تیم فصل اخیر لیگ برتر فوتبال انگلیس را معرفی کرد.

فهرست ضعیف‌ترین بازیکنان لیگ برتر انگلیس با حضور جهانبخش

رقابت‌های فصل ۲۰- ۲۰۱۹ لیگ برتر فوتبال انگلیس هفته گذشته با قهرمانی لیورپول به پایان رسید و حالا چند روز پس از پایان این مسابقات، سایت آلمانی " onefootball" در گزارشی ضعیف‌ترین بازیکن هر یک از ۲۰ تیم فصل گذشته لیگ برتر فوتبال انگلیس را معرفی کرده است که نام علیرضا جهانبخش از تیم برایتون نیز در این فهرست دیده می‌شود.

از نظر این رسانه آلمانی ضعیف‌ترین بازیکنان ۲۰ تیم لیگ برتر انگلیس به شرح زیر است؛

آرسنال

نیکولاس پپه

تابستان گذشته وقتی که نیکولاس پپه با ۷۲ میلیون پوند از لیل فرانسه به آرسنال پیوست، مسئله بسیارهیجان انگیز به نظر می‌رسید، اما زدن فقط ۵ گل در رقابت‌های لیگ برتر و دادن ۶ پاس گل عملکرد ضعیفی برای فصل اول این بازیکن محسوب می‌شود.

استون ویلا

دنی درینکواتر

جذب قرضی درینکواتر از چلسی برای استون ویلا یک ریسک بود. این بازیکن در اولین بازی خود برای شیرها (لقب استون ویلا) برابر منچسترسیتی به میدان رفت و در کمال تعجب روی ۳ گلی که ویلا در نیمه اول دریافت کرد مقصر بود و هرگز تا آخر فصل نتوانست از این کابوس نجات پیدا کند.

بورنموث

لوئیس کوک

این بازیکن ۲۳ ساله بورنموث در ۲۷ بازی لیگ برتر نتوانست گل بزند و یا پاس گل بدهد.

برایتون

علیرضا جهانبخش

فهرست ضعیف‌ترین بازیکنان لیگ برتر انگلیس با حضور جهانبخش ..... کار نشود

وقتی که برایتون موفق شد تابستان سال ۲۰۱۸ جهانبخش را به خدمت بگیرد، تصور می‌شد به موفقیت بزرگی دست یافته است.

اما اگر گل برگردان خیره کننده او برابر چلسی را کنار بگذاریم، جهانبخش نتوانست در فصل ۲۰-۲۰۱۹ بدرخشد و به احتمال زیاد تابستان امسال به فروش خواهد رسید.

برنلی

‏ماتی ویدرا

ما قصد داشتیم "درینکواتر" را برای برنلی هم انتخاب کنیم، اما به جای او تصمیم گرفتیم به سراغ "ویدرا" برویم که در این فصل فقط ۲ گل زد و یک پاس گل داد.

چلسی

کپا آریزابالاگا

کپا دروازبانی بسیار ضعیف، فاقد تسلط و بدون اعتماد به نفس بود. اگر کاسه صبر لمپارد از دست گرانترین دروازه بان حال حاضر جهان لبریز شده باشد، نباید او را مقصر دانست.

کریستال پالاس

مکس میر

وقتی که "میر" از شالکه ۰۴ به کریستال پالاس پیوست، انتظارات از او بسیار بالا بود. اما میر نتوانست به اندازه دستمزد بالایی که می‌گرفت، کارایی داشته باشد و احتمالاً تابستان امسال فروخته شود.

اورتون

مویزه کین

تابستان گذشته وقتی که "کین" به اورتون پیوست ما تعجب کردیم، اما شاید حالا قابل فهم باشد که چرا باشگاه‌های بزرگتر به دنبال او نبودند. "کین" در لیگ برتر فقط ۲ گل زد که یکی از آن‌ها روز آخر بازی‌ها بود.

لسترسیتی

کلچی ایهیناچو

رقابت کردن با جیمی واردی (کاپیتان لسترسیتی) آسان نیست، اما ایهیناچو سه سال پس از آن که با ۲۵ میلیون پوند از منچسترسیتی به لستر پیوست هنوز آنقدر خوب نیست تا بتواند در ترکیب اصلی لسترسیتی قرار بگیرد.

لیورپول

ژردان شقیری

فهرست ضعیف‌ترین بازیکنان لیگ برتر انگلیس با حضور جهانبخش ..... کار نشود

در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر بازیکنان ضعیف و ناامید کننده زیادی در لیورپول وجود نداشتند، اما شقیری بازیکنی فراموش شده بود. او در کل فصل سه بازی در لیگ برتر انجام داد و یک گل زد.

منچستر سیتی

ژوآئو کانسلو

مدافع راست ۶۰ میلیون پوندی پرتغال برای "کایل واکر" دیگر مدافع راست من سیتی، نگرانی زیاد ایجاد نکرد و فصل را به عنوان یک بازیکن کمکی در دفاع چپ به پایان رساند.

منچستر یونایتد

داوید دخیا

دخیا که روزی یکی از بزرگترین دروازه بان‌ های جهان بود واقعا افت کرده است و اشتباهات او در این فصل به عادت تبدیل شده بود. حالا باید درباره آینده او در اولدترافورد تصمیم گرفته شود.

فهرست ضعیف‌ترین بازیکنان لیگ برتر انگلیس با حضور جهانبخش ..... کار نشود

نیوکاسل یونایتد

جوئلینتون

به جرات می‌توان گفت که جوئلینتون یکی از ضعیف‌ترین بازیکنان تاریخ لیگ برتر انگلیس بوده است. نیوکاسل تابستان گذشته ۴۰ میلیون پوند برای او هزینه کرد و این بازیکن در این فصل فقط ۲ گل توانست به ثمر برساند.

نوریچ

یوسیپ درمیچ

شاید بدترین بازیکن کل لیگ برتر این فصل "یوسیپ درمیچ "باشد. این وینگر سوئیسی از وقتی که از بورسیا مونشن گلادباخ به نوریچ پیوسته، فقط توانسته است یک گل بزند بدون اینکه پاس گل داده باشد.

شفیلد یونایتد

کالوم رابینسون

رابینسون که تابستان گذشته از تیم دسته اولی "پرستون نورث اند" به شفیلدیونایتد آمد در ۱۲ بازی فقط ۲ گل زد و دوباره به صورت قرضی به تیم وست بروم در چمپیونشیپ منتقل شد.

ساوتهمتون

چه آدامز

تابستان گذشته ما احساس می‌کردیم که ۱۵ میلیون پوندی که برای آدامز پرداخت شده است، جواب نخواهد نداد و پس از گذشت اولین فصل از بازی او، ثابت شد که حق با ما بوده است. او در ازای آن میزان پول فقط ۴ گل در لیگ برتر به ثمر رساند.

تاتنهام

تانگوی اندومبله

شاید ضعیف‌ترین بازیکن این فصل در کل اروپا "اندومبله" باشد. واقعاً احساس می‌شد تاتنهام تابستان گذشته یک هافبک طراز اول جهان را به خدمت گرفته است و او آن‌ها را به پیش خواهد برد. اما پس از گذشت ۱۲ ماه او فقط یک زباله ۷۰ میلیون پوندی بوده است.

فهرست ضعیف‌ترین بازیکنان لیگ برتر انگلیس با حضور جهانبخش ..... کار نشود

واتفورد

آندره ‏ گری

در حقیقت شما می‌توانید نام چند بازیکن واتفورد را در اینجا بیاورید. اما ما "آندره ‏ گری" را انتخاب کردیم که در ۲۳ بازی فقط ۲ گل زد و هر وقت به بازی آمد بی‌تأثیر بود.

وستهام

روبرتو

احتمالاً "مانوئل پیگیرنی" (سرمربی وستهام) کار خوبی کرد که تابستان گذشته ۶ دروازبان را به خدمت گرفت، یکی از آن‌ها واقعاً ناکارآمد بود.

روبرتو در ۸ مسابقه ۱۷ گل دریافت کرد، ۲ اشتباه فردی داشت و یک گل به خودی نیز زد و پس از آن در ماه ژانویه به اسپانیا عودت داده شد.

ولوز

پاتریک کوترونه

بازیکن دیگری که تابستان گذشته واقعاً درخشان و تاثیرگذار به نظر می‌رسید، اما در میانه راه ناکام ماند، پاتریک کوترونه بود. این بازیکن ایتالیایی فقط ۲ گل به ثمر رساند و سپس در فصل زمستان به طور قرضی به فیورنتینا انتقال داده شد. ما فکر می‌کنیم او دیگر به ورزشگاه مولینکس باز نخواهد گشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها