این دستگاه بیانیه‌نویسی را خاموش کنید!

باشگاه سپاهان در آستانه دیدار حساس مقابل استقلال در جام حذفی یک بیانیه کوتاه و کنایه‌آمیز علیه آبی‌های پایتخت منتشر کرده است.

این دستگاه بیانیه‌نویسی را خاموش کنید!

باشگاه سپاهان ساعتی قبل بیانیه‌ای کنایه‌آمیز درباره اتفاقات دیدار اخیر این تیم مقابل استقلال منتشر کرد و با ادبیاتی نه‌چندان جالب درباره اتفاقات دیدار هفته گذشته صحبت کرد. در این دیدار که با برتری استقلال به پایان رسید داور یک پنالتی مشکوک به سود آبی‌ها اعلام کرد و سپاهانی‌ها از این پنالتی با عنوان «هدیه» داور به استقلال یاد کردند و از این تیم خواستند از آن لذت ببرد!

بیانیه باشگاه سپاهان با توجه به دیدار دوباره این تیم با استقلال و رویه آن‌ها در سال‌های اخیر کاملاً قابل پیش‌بینی بود و کسی از این مدل ادبیات سپاهانی‌ها تعجبی نکرد؛ هنوز از یاد نبرده‌ایم که سال گذشته و در جریان رقابت حساس سپاهان و پرسپولیس اعضای باشگاه اصفهانی چگونه با ادبیات خود جو بازی‌ها را متشنج کردند و باعث رخ دادن چه صحنه‌های ناراحت‌کننده و زشتی شدند. اتفاقاتی که خسارات مالی زیادی را به همراه داشت و باعث آسیب دیدن بسیاری از هواداران دو تیم شد؛ روشی که در نهایت هم کمکی به سپاهانی‌ها نکرد و آن‌ها در هر دو جام قافیه را به رقیب سرخپوش خود باختند.

تصور می‌کردیم پس از آن اتفاقات تلخ در این فصل این تیم روند دیگری بگیرد اما اتفاقات دیدار جنجالی مقابل پرسپولیس در نقش جهان نشان داد این آرزویی محال است که تیم‌ سپاهان تنها به دنبال برگزاری فوتبال باشد و گویا آن‌ها باید قبل از دیدارهای حساس خود جنگ روانی به راه بیاندازند! جنگی که باز هم دودش به چشم هواداران سپاهان رفت و تیمشان را در رقابت قهرمانی عقب انداخت. درست در همان روزهایی که سپاهانی‌ها در رختکن خود را حبس کرده بودند، در ایتالیا تیم‌های یوونتوس و اینترمیلان که رقابت نزدیکی برای قهرمانی داشتند در ورزشگاه خالی از تماشاگر به میدان رفتند و آب هم از آب تکان نخورد.

این روزها اما رقابت باشگاه سپاهان بر سر کسب سهمیه آسیایی و جام حذفی با تیم استقلال است و می‌بینیم که بیانیه‌های زردپوشان حالا این تیم را نشانه گرفته است؛ درحالی که در دیدار رفت دو تیم داور اشتباهی واضح به سود سپاهان داشت و در چند بازی دیگر هم اشتباهات داوری به سود شاگردان قلعه‌نویی رقم خورده، باز هم این سپاهانی‌ها هستند که به خاطر یک صحنه مشکوک این‌گونه دست به کار می‌شوند و جنگ روانی را آغاز می‌کنند. روندی که در سال‌های اخیر بارها از سوی آن‌ها تکرار شده است. این درحالی است که در سال‌های اخیر و در تقابل‌های دو تیم چند اشتباه تاثیرگذار علیه تیم استقلال رقم خورده که باعث تغییر نتایج بازی‌های رودرروی دو تیم شده است.

مشخص نیست سپاهانی‌ها چه زمانی از این بازی‌های روانی نه‌چندان قشنگ دست خواهند کشید و رقابت را در فقط در مستطیل سبز دنبال خواهند کرد؟!

منبع: خبرآنلاین

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها