جنگنده‌های سوریه بزرگترین انبار مهمات جبهه النصره در حومه ادلب را منهدم کردند

جنگنده‌های ارتش سوریه یکی از بزرگترین انبارهای ذخایر تسلیحاتی وابسته به جبهه النصره را در ادلب منهدم کردند که سلسله انفجارهای طولانی را در پی داشت که صدایش در مناطق شمال غرب سوریه تا شهر حلب شنیده شد.

جنگنده‌های سوریه بزرگترین انبار مهمات جبهه النصره در حومه ادلب را منهدم کردند

صبح امروز، دوشنبه انفجارهای مهیبی حومه شمالی ادلب را لرزاند که ناشی از هدف گیری انبار تسلیحاتی هیئت تحریر الشام بود. جنگنده‌های سوریه در چندین موج حمله یکی از بزرگترین انبار تسلیحاتی تحریر الشام (النصره سابق) را هدف گرفتند و این عملیات در شهر بنش در حومه شمال شرقی ادلب انجام گرفت که منجر به انهدام کامل انبار تسلیحاتی شد.

یک منبع میدانی گفت: عملیات هدف‌گیری بعد از رصد یکی از مواضع دشمن توسط هواپیماهای شناسایی انجام گرفت و مشخص شد گروه‌های مسلح از این منطقه به عنوان انبار ذخایر تسلیحاتی استفاده می‌کنند و در این رصد حضور خودروهایی در کنار انبار مهمات که در حال تخلیه و انتقال مهمات بودند، ملاحظه شد.

به گفته این منبع، این رصد مستلزم مداخله سریع جنگنده‌ها و انجام سلسله حملات بود که موقعیت را هدف گرفتند. این حملات سلسله انفجارهایی را به دنبال داشت که صدایش در چندین نقطه در حومه ادلب شنیده و منجر به آتش‌سوزی در انبار مهمات آنها شد.

براساس اطلاعات اولیه، این عملیات باعث کشته و زخمی شدن بیش از ۲۰ تروریست در نزدیکی مکان حمله شد.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها