وزیر کشور تاجیکستان:

هیچ دستگیری و انتقالی نداشته‌ایم

در پی تکذیب ادعای برخی رسانه‌ها مبنی بر دستگیری سرکرده گروهک تندر در تاجیکستان از سوی وزارت اطلاعات کشورمان، وزیر کشور تاجیکستان نیز خبر دستگیری سرکرده این گروهک در این کشور را رد کرد.

هیچ دستگیری و انتقالی نداشته‌ایم

رمضان رحیم‌زاده، وزیر کشور تاجیکستان خبر بازداشت جمشید شارمهد، سرکرده گروهک تندر در این کشور را تکذیب کرد.

رحیم‌زاده امروز در شهر دوشنبه گفت که این خبر را از رسانه‌ها شنیده است.

به گفته وزیر کشور تاجیکستان، شارمهد " از طرف مقامات امور داخلی (پلیس) نه کسی دستگیر شده است و نه انتقال (داده) شده است."

مقامات تاجیکستان می‌گویند، با وجود توافق ایران و تاجیکستان در باره استرداد مجرمین، در شش ماه اول سال ۲۰۲۰ میان این دو کشور هیچ مورد استرداد صورت نگرفته است.

وزارت اطلاعات ایران دو روز پیش رسما اعلام کرد که شارمهد را دستگیر کرده است.

به گزارش ایسنا، پس از اعلام دستگیری شارمهد برخی رسانه‌ها ادعا کردند که سرکرده گروهک تندر در تاجیکستان دستگیر شده است که وزارت اطلاعات کشورمان با تکذیب این ادعا تصریح کرد: هرگونه اطلاعات رسمی درباره اقدامات سربازان گمنام امام زمان (عج) در قالب بیانیه از طریق روابط عمومی وزارت اطلاعات منتشر می‌شود.

روابط عمومی وزارت اطلاعات اعلام کرد: هرگونه گمانه‌زنی مطرح‌شده در رسانه‌ها درباره نحوه دستگیری جمشید شارمهد، رئیس «انجمن پادشاهی ایران» تکذیب می‌شود.

روابط عمومی وزارت اطلاعات همچنین با تأکید بر این که هرگونه اطلاعات رسمی درباره اقدامات سربازان گمنام امام زمان (عج) در قالب بیانیه از طریق روابط عمومی وزارت اطلاعات منتشر می‌شود، به ادعای برخی رسانه‌ها مبنی بر دستگیری سرکرده گروهک تندر در تاجیکستان اشاره و تاکید کرد: این خبر شدیداً تکذیب می‌شود.

همچنین وزارت اطلاعات پیش از این نیز اعلام کرد که جمشید شارمهد به اتهام طراحی و اجرای چند طرح تروریستی که به شهادت و مجروح شدن جمعی از مردم از جمله در انفجار حسینیه شیراز منجر شد، دستگیر شده است.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها