برادرزاده ترامپ:

ترامپ شبیه بچه 3 ساله‌‌ای است که می‌داند کسی دوستش ندارد!

به نظر مری ترامپ که یک روانشناس بالینی است، رفتار دونالد ترامپ، عمویش، بسیار کودکانه و غیرقابل تحمل است.

ترامپ شبیه بچه 3 ساله‌‌ای است که می‌داند کسی دوستش ندارد!

«مری ترامپ» به سی ‌ان ‌ان گفت که رفتار عمویش، شبیه بچه سه‌ ساله ‌ای است که می ‌داند کسی دوستش ندارد.
برادرزاده 55 ساله ترامپ اضافه می ‌کند که رویکرد عمویش در بحران کرونا، ناشی از فرهنگ و عادات خانوادگی است. به گفته او، «فضای حاکم در خانه پدر بزرگم این بود که کسی حق نداشت نظر مخالف بدهد و اصلاح خطا هم اشتباه تلقی می ‌شد... در خانواده ما این یک ضعف اساسی بود که کسی پوزش بخواهد یا اذعان کند که حق با او نبوده است.»

کتاب افشاگرانه مری ترامپ در باره عمویش در روز نخست ارائه به بازار، با استقبال فوق ‌العاده ‌ای روبرو شد و با فروش 950 هزار نسخه، رکوردی برای انتشاراتی «سیمون اند شوستر» به ارمغان آورد.

کتاب عنوانی طولانی دارد: «بسیار زیاد و ناکافی؛ چگونه خانواده من خطرناک‌ترین مرد دنیا را پدید آورد».

مری ترامپ در این کتاب هشدار داده که پیروزی دوباره عمویش در انتخابات نوامبر «پایان دموکراسی آمریکایی» خواهد بود. او می‌ گوید که شخصا به «جو بایدن» کاندیدای دموکرات‌ ها رای می‌ دهد.

مری ترامپ رئیس جمهور آمریکا را مردی خطرناک خوانده و گفته است: «عموی من از کارایی فکری یا کنترل انگیزش ‌ها برای جلب اعتماد دیگران برخوردار نیست.»

او در توضیح انگیزه نگارش کتابش گفته است: «می‌ خواهم که رای دهندگان آمریکایی اشتباه سال 2016 را تکرار نکنند... نمی‌ خواهم کسی در ماه نوامبر بدون آگاهی از آن چه خواهد شد، به پای صندوق برود...»

مری ترامپ افزوده که قبل از انتخابات 2016 هم می ‌خواست این مسائل را عمومی کند اما پی برد که حرف ‌هایش هیچ تاثیری نخواهند داشت، زیرا آن زمان گوش شنوایی برای او وجود نداشت.

«فرد ترامپ» پدر مری و بزرگ ترین پسر خانواده ترامپ، سال ‌ها قبل مرده و فرزندانش ادعا می ‌کنند که حق آنها در مسائل مربوط به ارث پایمال شده است.

«رابرت ترامپ» عموی دیگر مری ترامپ، پیشتر کوشیده بود با شکایت به دادگاه و تحت عنوان نقض یک توافق خانوادگی مبنی بر محرمانه بودن مسائل مربوط به املاک خانواده، جلوی انتشار کتاب را بگیرد. یک قاضی نیویورکی اما با مردود دانستن این شکواییه، در نهایت مجوز انتشار کتاب را صادر کرد.

منبع: جماران

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها