فال روزانه دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹

دوست عزیزی که ۱۳ مرداد به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. انسان مهربانی هستید و از هر فرصتی برای کمک به دیگران بهره می‌گیرید، این روحیه امسال به کمک شما می‌آید و دوستان تازه‌ای پیدا می‌کنید. بهمن امسال یکی از آشنایان ایده‌ای را با شما درمیان می‌گذارد، این ایده را جدی بگیرید، اما قبل از انجام آن، تمام جوانب را بررسی نمایید. اردیبهشت سال آینده با کار‌های زیادی روبرو می‌شوید، این کار‌ها را تمام و کمال انجام دهید و مطمئن باشید که آینده‌ای روشن در انتظار شما است. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با محبت و صفا ادامه دهید و در این سال به گونه‌ای کار کنید تا خاطره‌ای خوش آن برای همیشه در ذهن‌تان ماندگار شود.

فروردین

امروز بخت با شما یار است و وام یا پولی به دست‌تان می‌رسد. با انجام کار‌های هیجان‌انگیز و جالب، روحیه‌تان را بهبود بخشید. انتظارات خود را از همسر یا عشق‌زندگی‌تان کمتر کنید. فرصتی دست می‌دهد تا با یکی از همسایه‌ها یا همکاران صحبت کنید و حسابی به صحبت مشغول شوید، اما سفره دل‌تان را باز نکنید و هر حرفی را به ایشان نزنید.

اردیبهشت

امروز خرج غیرمنتظره‌ای سر راه شما قرار می‌گیرد و مجبور می‌شوید برای حل این مشکل از پس‌انداز‌تان کمک بگیرید. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده بیشتر به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید. امروز شهامت لازم را پیدا می‌کنید تا راز عشق را با محبوب خود درمیان بگذارید و خودتان را مهمان عشقی سوزان و آتشین کنید. از کاری که به آن مشغول هستید، دلسرد نشوید و مطمئن باشید که انجام این کار در نهایت سودسرشاری روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌کند. فرصت فراغت امروز را به انجام کار‌های عقب‌افتاده اختصاص دهید.

خرداد

پولی برای پس‌انداز کنار گذاشته‌اید، اما امروز مجبور می‌شوید این پول را خرج کنید. اهل محبت به اطرافیان نیستید و از هر فرصتی برای آزرده‌کردن دیگران بهره می‌گیرید، امروز اتفاقی می‌افتد و به قدرت محبت پی خواهید برد، در نتیجه از امروز به بعد به جای دلخورکردن اطرافیان، راه عشق و محبت را در پیش بگیرید و برای حل مشکلات از جادوی محبت استفاده کنید. به جلسه‌کاری یا مراسم مهمی دعوت هستید، در این مراسم نکته‌های بسیار جالبی برای افزایش مهارت‌های شما مطرح می‌شود، این نکته‌ها را در گوشه‌ای یادداشت کنید و برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر از نکته‌هایی که امروز فرا گرفته‌اید کمک بگیرید.

تیر

با انرژی و نشاط از رختخواب بلند شده‌اید و این انرژی را تا انتهای روز حفظ خواهید کرد. قرار است به همراه دوستان و رفقا دور هم جمع‌شوید و حسابی خوش بگذرانید، از این موقعیت نهایت بهره را ببرید و تجدید دیدار با دوستان قدیمی را مغتنم بدانید، اما مواظب باشید که بیش‌از‌حد ولخرجی نکنید و این دورهمی در پایان روز هزینه‌های گزافی روی دست شما نگذارد. سودای انجام کار مهمی را در سر دارید و بر این باور هستید که از این کار سود و منفعت چشمگیری به جیب می‌زنید. امروز بهترین فرصت برای انجام این کار است و مطمئن باشید که از این کار ضرر نخواهید کرد.

مرداد

بار سنگین مشکلات را به تنهایی بر دوش نکشید و از آشنایان کمک بگیرید. امروز به خودتان وعده داده‌اید که اوقات فراغت خود را به انجام کار‌های موردعلاقه‌تان مشغول شوید، اما این وعده محقق نخواهد شد و کار‌های غیرمنتظره‌ای در سر راه شما قرار می‌گیرد و مجبور خواهید شد به جای انجام کار‌های دلخواه‌تان، این کار‌های غیرمنتظره را به پایان برسانید. به افراد ناشناس اطمینان نکنید و بیشتر مواظب باشید.

شهریور

روزی سرشار از خوشی و نشاط را آغاز کرده‌اید و از شادی در پوست خود نمی‌گنجید، این نشاط و شادی را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و خاطره خوشی‌های امروز را در ذهن اطرافیان ماندگار کنید. فکر بکری به ذهن شما خطور کرده و بر این باور هستید که انجام این فکر شما را به سود و ثروت چشمگیری خواهد رساند. این باور کاملا درست است و به هر قیمتی که شده زمینه اجرای این فکر بکر را فراهم کنید و مطمئن باشید که با موفقیت و پیشرفت فاصله چندانی ندارید. در اولین فرصت حال‌و‌احوال اعضای خانواده را جویا شوید و به فکر انجام نیاز‌های آن‌ها باشید. یکی از دوستان که غم‌خوار شما است امروز به دیدارتان می‌آید. از هوش سرشاری که دارید برای حل مشکلات کمک بگیرید. قدر زحمت‌های همسر یا عشق‌زندگی‌تان را بدانید و محبت خود را از ایشان دریغ نکنید.

مهر

امروز بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما خوش خواهد گذشت. به فکر افراد نیازمند باشید و از کمک به آن‌ها غافل نشوید. دوستان و آشنایان امروز حسابی هوای شما را دارند و برای حل مشکلات شما را تنها نمی‌گذارند. مشکلی در محل کار یا منزل سد راه شما شده و این وضعیت زمینه ناراحتی‌تان را فراهم کرده است. در نتیجه امروز اصلا حوصله کسی را ندارید و ممکن است که با چیز‌های کوچک و پیش‌پاافتاده دعوا راه بیندازید. در چنین شرایطی بیشتر از همیشه مواظب رفتار خود باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که کسی از شما دلخور نشود.

آبان

بیماری که به آن گرفتار هستید رو به بهبود خواهد گذاشت. با ادامه ولخرجی راه به جایی نخواهید برد و از امروز راه پس‌انداز و صرفه‌جویی در پیش بگیرید. یکی از آشنایان واقعیتی را از شما پنهان کرده و این وضعیت شما را دلخور و ناراحت خواهد کرد. فردی که بدخواه شما است از هر فرصتی برای فاصله‌انداختن میان شما و یکی از عزیزان‌تان بهره می‌گیرد. روز مناسبی را برای گسترش دامنه کار و تجارت خود آغاز کرده‌اید و برنامه‌هایی که برای گسترش کار در نظر دارید را امروز انجام دهید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز چشم از شما بر نمی‌دارد و بیشتر از همیشه هوای‌تان را دارد.

آذر

موفقیتی چشمگیر انتظار شما را می‌کشد. شادی‌های خود را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید. حواس‌تان را بیشتر از همیشه جمع کنید، چرا که دزدی در کمین اموال شما نشسته است. کار مهمی که انجام داده‌اید امروز در نظر اطرافیان جلوه خواهد کرد. شرایطی مهیا می‌شود تا سروضع محل زندگی خود را بهبود بخشید.

دی

بدرفتاری با همسر یا عشق‌زندگی تان را کنار بگذارید. قصد خرید طلا و جواهر یا کالای گران‌قیمتی را دارید، اما برای خرید شک کرده‌اید و نگران هستید که از این خرید ضرر کنید. هیچ جایی برای نگرانی وجود ندارد و امروز باخیال جمع خریدی که مد نظرتان است را انجام دهید و مطمئن باشید از این خرید، سود خوبی عاید شما خواهد شد. مدتی است که وقتی برای بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص نداده‌اید و اعضای منزل دلتنگ شما هستند، ادامه این وضعیت چیزی به غیر از دلخوری در میان اهل منزل به دنبال نخواهد داشت، در نتیجه در اولین فرصت وقتی را به اعضای خانواده اختصاص دهید و کاری کنید که حسابی به شما و اهل منزل خوش بگذرد.

بهمن

امروز اگر حواس‌تان را جمع نکنید فردی سر شما کلاه خواهد گذاشت. روز خوبی را برای عاشقی آغاز کرده‌اید، اجازه ندهید این روز بدون عشق و محبت به پایان برسد و برنامه‌های عاشقانه‌ای برای عشق‌زندگی‌تان ترتیب دهید و به ایشان ثابت نمایید که از همیشه بیشتر دوستش دارید. فرصتی پیدا می‌کنید تا گشتی در پارک و خیابان بزنید و به آرامش برسید. روز را با آرامش به پایان برسانید و اجازه ندهید نگرانی‌ها شما را مضطرب کند.

اسفند

خوراکی‌های ناسالم را کنار بگذارید و بیشتر مواظب سلامتی‌تان باشید. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که اصلا انتظارش را نداشتید، پولی به دست‌تان می‌رسد. این موقعیت را به فال نیک بگیرید و به لطف پولی که به دست‌تان رسیده، روزی سرشار از خوشی را ادامه دهید. لجبازی را کنار بگذارید. چشم‌تان به جمال یاری خوش‌قدوبالا روشن می‌شود. با مشکلی در محل‌کار روبرو می‌شوید و برای حل این مشکل از هوش و ذکاوت سرشار خود کمک بگیرید. مردم‌دار باشید و بیشتر از همیشه به اطرافیان نیکی کنید.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها