حریرچی؛

جمعیت کل کنکور در کشور به اندازه جمعیت یک روز در ساحل مازندران و گیلان نیست

معاون کل وزیر بهداشت گفت: کنکور فوق لیسانس در شهر تهران معادل نصف روز پاساژ علاء‌الدین است و جمعیت کل کنکور در کشور به اندازه جمعیت یک روز در ساحل مازندران و گیلان نیست.

جمعیت کل کنکور در کشور به اندازه جمعیت یک روز در ساحل مازندران و گیلان نیست

ایرج حریرچی در خصوص برگزاری کنکور اظهار کرد: اگر قرار است که کنکور برگزار شود باید همه پروتکل های بهداشتی به طور دقیق رعایت شود و انجام این دستورالعمل ها خیلی سخت نیست.

او ادامه داد: کنکور کارشناسی ارشد در شهر تهران معادل نصف روز پاساژ علاء الدین است وجمعیت کل کنکور در کشور به اندازه جمعیت یک روز در ساحل مازندران و گیلان نیست. هرهفته ما شاهد یک طرفه شدن جاده های شمال به سمت تهران به دلیل کثرت جمعیت و مسافران هستیم.

حریرچی گفت: اگر ما بگوییم کنکور برگزار می شود افراد خارج نشین، افرادی که مخالف مردم ایران و مخالف جمهوری اسلامی هستند،‌ می‌گویند نباید کنکور برگزار شود اما اگر اعلام کنیم که کنکور را برگزار نکنیم آنهایی که اکانتهای قابل پیگیری دارند، می گویند که ما ضد آموزش و ضد دانشگاه و ارتجاع سیاه در کشور هستیم.

او بیان کرد: فاصله صندلی ها را از ۱.۲ به ۱.۸ افزایش داده ایم و همه داوطلبان دارای ماسک بوده و اگر کسی ماسک نداشته باشد به او ماسک می دهند و اگر کسی بیمار باشد حوزه جداگانه برای چنین داوطلبانی در نظر گرفته شده است.

حریرچی افزود: وزارت بهداشت همه پروتکل های بهداشتی را نوشته و ستاد ملی کرونا در این خصوص تصمیم گرفته و انجام این کار بر عهده وزارت علوم و سازمان سنجش است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • بینام
    0

    این چرا پرت و پلا داره میگه .اگه کسی بره شمال برای تفریح ،خواسته خودشه کسی مجبورش نکرده مریض هم بشه بخاطر اشتباه خودش مریض شده ولی کنکور اجباریه .شماها چطور به خودتون اجازه میدید بچه های مردم رو مریض کنید ؟خانواده ها رو به خاک سیاه بشونید؟اینهمه راه هست حالا یکسال کنکور انجام نشه چی میشه مثلا؟اگه عزیزان خودتون با اجبار دیگران برن جایی که مریضی هست چی میگین؟دوست دارین بچه هاتون و خانواده تون بخاطر کاسبی دیگران بمیرن؟

  • مجید
    0

    یک کلام بگید در هر شرایطی کنکور برگزار میشود جون مردم هم برامون ارزشی نداره چون در ایران هیچ مسئولی به هیچ جا پاسخگو نیست

  • سبحان
    0

    عذر بدتر از گناه میاربن.... مملکت و داغون کردین. متاسفم برای استدلالای مسخره ات. شما حتی قانونای خودتونم قبول ندارین. باید اعضای ستاد مبارزه با کرونا عوض بشه

  • کاربر ناشناس
    0

    هدف بالا رفتن آمار است تا به رتبه اول دنیا برسیم..

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها