برادرزاده ترامپ:

روابط سخت ترامپ با آلمان به این دلیل است که مرکل زنی قوی است

برادرزاده رئیس‌جمهوری آمریکا در اظهاراتی جدید صراحتاً گفت، آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان را زنی بسیار باهوش‌تر از عمویش، دونالد ترامپ می‌داند.

روابط سخت ترامپ با آلمان به این دلیل است که مرکل زنی قوی است

مری ترامپ، برادرزاده دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا قبل از انتشار کتابش در آلمان که اسراری از ترامپ را برملا می‌کند، تصریح کرد: خانم مرکل می‌تواند به راحتی از لحاظ فکری بر ترامپ غلبه کند. به نظرم ترامپ از این موضوع متنفر است و این مسأله او را دیوانه می‌کند.

کتاب مری ترامپ تحت عنوان "خیلی زیاد و همیشه ناکافی: چطور خانواده من خطرناک‌ترین مرد جهان را خلق کردند" ۱۲ اوت جاری در آلمان منتشر می‌شود.

او که روانشناس بالینی است، معتقد است ترامپ روابط سختی با آلمان دارد و بخشی از آن به این مساله برمی‌گردد که مرکل یک زن قوی است.

مری ترامپ اضافه کرد: ترامپ نمی‌تواند با زنان قوی تعامل خوبی داشته باشد.

برادرزاده رئیس‌جمهوری آمریکا نسبت به انتخاب مجدد عمویش در نوامبر آینده هشدار داد و گفت، به جو بایدن نامزد پیش‌فرض دموکرات‌ها رأی خواهد داد.

او همچنین خاطرنشان کرد، یک دموکرات آزاد است و این مسأله خیلی وقت است که دیگر به وابستگی‌های حزبی مربوط نمی‌شود بلکه مربوط به این است که چه چیزی درست و چه چیزی غلط است.

مری ترامپ تأکید کرد، قرار است کتابش به آمریکایی‌ها اطلاعاتی بدهد که در جریان انتخابات ۲۰۱۶ آن‌ها را در اختیار نداشتند.

او می‌گوید: صرف نظر از نحوه رأی دادن مردم در نوامبر آینده آنها هرگز نمی‌توانند بعد از این بگویند: "خدایا، من آن را نمی‌دانستم، نمی‌دانستم ترامپ چکار کرده است".

مری، دختر «فرد ترامپ جونیور»، برادر ارشد رئیس‌جمهوری آمریکاست که در سال ۱۹۸۰ فوت کرد. کتابش که در اواسط ژوئیه منتشر شد بسیار مورد استقبال آمریکایی‌ها قرار گرفت.

منبع: ایسنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها